donderdag 21 februari 2008

'Beneath the Sunlit Sky'



Eventjes een klein plagerijtje naar m'n SALmaatje Juul,.... Zie hier een stukje van het zo mooie 'Beneath the Sunlit Sky' van Blackbird Designs. Een stukje inderdaad, de rest laat ik een andere keer zien,...

Verder ben ik weer aan het werk.  De ene baby bleef wat langer in mama's buik en de andere wilde wat eerder komen,... Wat zijn ze toch eigenwijs die kleine minimensjes!
Het kwam bijna tot een botsing tussen beide ooievaars, maar gelukkig liep alles goed af. Vanaf vandaag mag ik voor een prachtig meisje, van 9 pond, zorgen, en natuurlijk ook voor haar mama, papa en broertje,...

Bij thuiskomst lag er een verrassing in de brievenbus! Het blad voor de leden van Merkwaardig is helemaal vernieuwd, en ziet er prachtig uit. Laat ik maar eens even de pootjes omhoog leggen en 'ns lekker gaan lezen,...
Fijne avond allemaal :o)
 

55 opmerkingen:

Astrid zei

Rust jij maar even lekker uit! Dat heb je verdiend. Het borduurwerkje is prachtig Ingrid!

katrien zei

Een prachtig,fijn borduurwerkje.
En ja babietjes,de ene wil er al vlugger uit dan de ander.En wat een flinke meid,9 pond.

marian'ne m zei

Wat daar om een hoekje piept ziet er prachtig uit !!

He ben benieuwd hoe de nieuwe Merkwaardig is.
Komt ie nu vaker in het jaar !!?

Veel leesplezier !!

Wilma zei

Fijne avond, Ingrid!!!

Geniet maar lekker van je rust...

Juul :o) zei

*xc3x9c*
LOL *L*E*U*K*!
*xc3x9c*
HIJ ZIET ER GOED UIT!!!
;o)

pssst...ik ben vanavond aan het "bij"werken hoor... *xc3x9c*
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
(aaaaaaaiii!)
:o)

druk, druk, druk...
pfffffffttttt...
"hoe doe jij dxc3xa1t toch allemxc3xa1xc3xa1l tegelijk?"
(auwwwwwwwwwww)
*xc3x9c*

pfff gelukkig kwam er een ooievaar... en ook bij mij is de postduif langs geweest.
;o)

zoeffffffffffff>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ff de mail tsjekken, d'r stond een rijtje...
:o)

corry zei

Ik ben benieuwd naar de rest van 'Beneath the Sunlit Sky', dit stukje ziet er al mooi uit! Laat de voetjes maar rusten en geniet van je boekje.

Juul :o) zei

pssst... ik vergrote de foto net... eh...zijn de muizen nog niet langs geweest?
(en ik bedoel niet die beschuitfamilie...)
;o)
rotflol
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
:o)

fluiterdefluit

frauke zei

ga maar lekker uitrusten met je mooie blaadje;) succes met werken!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

groetjes van ingrid h.g. zei

@Heeeeeeeeeeeeeee m'n lieve schat van een dochter!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

groetjes van ingrid h.g. zei

@Astrid, dat doe ik heel eventjes,... vanavond ga ik weer kennis maken met een toekomstig kraamgezin,...
:o)


@Katrien, ze is een hele grote roze wolk!
:o)

@MM, dat weet ik (nog) niet,... maar de Nieuwsbrief is wxc3xa9l een mooi tijdschrift geworden!
:o)

@Wilma, jij ook! Vooral na je mailbombardement!
;o)

@Corry, het is een prachtig borduurwerk, xc3xa9n af maar ik wacht nog op iemand,....

@Ahaaaaaaa! Juul!
Volgens mij heb jij een nieuw brilletje nodig,.....
;o)

Bij mij zijn de muizen al geweest,... de bloempjes staan er keurig op met een hartje van,...smyrna cross,...

http://www.jeanfarish.com/cross_stitch/primer/smryna.htm

Zo,... nou jij!
:oP
:o)
;o)

Hilly zei

oooooooooohhhhhhhhhhhhhh en ik zie VLINDERS!!!!!!!!!!!!!!staan die patronen erin???
wat een lieve kleurtjes voor je borduurtje,mooi!!
hoeveel projecten heb jij.,leuk hoor ,lekkker afwisselend!

groetjes van ingrid h.g. zei

@Hilly, het patroon is te bestellen in de winkel van de vereniging tijdens verenigingsdagen, of te bestellen,... maar ik denk dat het alleen voor leden is,...

Eens denken hoeveel projekten,... waar ik nu aan bezig ben,...

Dear Jane, De Ronde,...uhm,... Sunlit Sky is af,.... (Juul!),...uhm,...dat was het volgens mij,...

Goh wat weinig!
Maar er liggen wel genoeg patronen te wachten!
;o)

YokkoBears zei

Ben op het moment aan het borduren met heel mooi garen.
Het garen heeft de heerlijke naam North Sea
en is van the Thread Gatherer.
En nu denk ik gelijk aan de zee en een heerlijke strandwandeling.
En daarna een grote mok warme chocolademelk met .....
Ja, dat witte spul :-).

Juul :o) zei

*B*E*S*J*E*S*
;o)
Quote:

"use two strands of floss over 2 linen threads for the smyrna cross *berries* in the border"
:op

hihihihihi *xc3x9c*
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Juul :o) zei

Pssst... maar... lekker doen wat je zelf mooi vind hoor!
:o)

Juul :o) zei

@ Hilly,
niet leden betalen 1,30 euro extra.

http://www.merklap.nl/

HTH

marian'ne m zei

J, I heeft 't AF !!!!

gerda zei

dit is WEER!!!!mooi..jeetje ik wordt er bijna hyper van..vandaag had ik vrij..wilde zoveel tegelijk dat ik nog niet veel heb gedaan..ik weet niet waar ik moet beginnen!!!!!!!!
Mezelf even in de kraag gevat en een lijstje gemaakt(ha ha net of dat helpt wordt er zenuwachtig van..... zoveel!!!!!!!)
Nee hoor zit vol plannen en de energie daar zorgen jullie allemaal voor!!!!
Fijne avond

Juul :o) zei

@ MM...
;o)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
;o)

MarianneD zei

Succes met het verzorgen van de nieuwe babbert,wat heb jij toch een leuk beroep,al die lieve kleine babietjes........nu komt mijn moedergevoel met grote golven op en wil ik alle babies aan mijn borst drukken....;-)))))))

conny zei

Je snapt dat het een jongetje is hxc3xa8?

conny zei

Ik word ook een beetje jaloers, mijn jongste babietje wordt binnenkort 18 jaar, hij ruikt nog steeds lekker, maar nu naar after-shave!

Marijna zei

Mooi borduurwerkje! Lieve kleurtjes heb je gebruikt. Ik loop al een tijdje te denken om lid te worden van Merkwaardig. Het ledenblad ziet er mooi uit! Ik denk nog even.

Berthi zei

Van Nieuwsbrief naar tijdschrift... wat ziet het blad er mooi uit!

Annelies zei

Wat een heerlijk borduurwerk. Bij mij ligt het borduren even stil. Ik hoop er snel weer wat tijd voor te hebben.

marcella zei

ik heb even gegoogeld op je borduurwerk, mxc3xb3xc3xb3i. kwoudattermeerurenineendaggingen ;)
En dan moet ik toch echt eens lid worden van merkwaardig geloof ik. Dit is een goed moment!

lynda zei

ik bedoel de borduurdraad :o))

lynda zei

wat een mooie fijne kleurtjes, ja blackbird heeft mooie patroons.Leuk je baby verhaal:( pond wauw!!!Ik hoop het weekend de draad weer op te pakken.

Corrie zei

Mxc3xb3xc3xb3i Ingrid en ik voel me ook geplaagd ;- )

Hilly zei

heb je t zo druk???of lig je lekker te lezen in je clubblad?jammer ik kwam weer langs voor een logje...tot morgen dan maar weer...groetjes

Juul :o) zei

*zet alvast een kopje thee klaar*
;o)

Zwaaaaai, zwaaiiiii, en hou je taai.
:o)

Juul :o) zei

pssst, virtuele thee blijft en is altijd goed.
:o)

Hilly zei

enne een stukje "lok"chocola om aan te sterken....

Juul :o) zei

... en een voetenbankje..., kussens en lekkere quilts heb je in overvloed...
*xc3x9c*
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
:o)

Juul :o) zei

pssst Hilly... heb jij nog een paar lekker weglezende ontspannende boekentips?
:o)

Juul :o) zei

@ Sjaan,
zit je I.'s voeten te masseren?
Da's lief van je!
:o)

groetjes van ingrid h.g. zei

Hallo allemaal,
dat is toch altijd raar als Supergoof geen verhaaltjes schrijft,...
Haar vader weert zich dapper met de chemo.Dat vraagt heel erg veel van hem. En ze heeft het gigantisch druk met haar werk.
Dus, dat zorgt er allemaal voor dat ze nu niet aan handwerken en schrijven denkt.
Eventjes niet,...

Fijne avond allemaal!

conny zei

Hoi Ingrid, wat kan je wereldje dan soms op z'n kop staan he, heel veel sterkte met je vader, en probeer vooral vxc3xa9xc3xa9l te genieten van de babietjes!

marian'ne m zei

zwaaaiiiiiiii, dag meis !!!;-))))

Hilly zei

Och lieverd, heel veel sterkte!!Ik zal niet meer om een logje zeuren...jij hebt hxc3xa9xc3xa9l andere dingen aan je hoofd!1
Echt weer die lieve jij ,die zo geduldig naar ons reageerd!!Thanx for being you ...en het allerbeste voor je pa en jullie die wel heen en weer geslingerd zullen worden tussen verschillende emoties.....dag goof!DZ

Juul :o) zei

Oh gut... I...!*xc3x9c*
sorry... *xc3x9c* voor al het geDinges *xc3x9c*
... dacht dat je gevloerd was door de baby...en misschien een huis met heel veel trappen, slierten broertjes en zusjes, 3 tweelingen in peuter/kleuter stadium... ofzoiets...
(levendige fantasie, jeweetwel)

(((KNUFFFFFFFFFFEL)))
:o)
Heel veel sterkte voor je vader!

... en maak je niet druk over je blog, BWO!

lynda zei

Heel veel sterkte met je vader, logisch dat je even druk bent met andere dingen.Weet dat ik aan je denk.Liefs lynda

Wilma zei

Lieve Ingrid!! Heel veel sterkte met je vader!!

De logjes moeten maar even wachten hoor....

Betsie zei

Ingrid, ik wens je alle goeds toe, en sterkte voor je vader!!

En op je Web-site staan al zoveel,
mooie dingen dat we er nog lang niet op uitgekeken zijn!!!

Peti zei

Sterkte met "ons pap" en met alle drukte!

Mary zei

een warme knuffel !!! sterkte met je vader en natuurlijk de hele familie er om heen !!

Juul :o) zei

*xc3x9c*

(((knuffffffffffff)))

katrien zei

Sterkte voor je vader.Wat een emoties,eerst de blijdschap van de baby en dan de emoties om je paps,ook sterkte voor jou.

Ellen zei

I, heel veel sterkte met je vader!!!!!!

Hester zei

Ik denk aan je.

Joke zei

Heel veel sterkte en pas ook goed op jezelf!
Liefs, Joke

Annelies zei

Veel sterkte met je vader. Denk ook als het kan een beetje aan jezelf.
Op het moment hebben we veel zorgen om mijn schoonmoeder en ik merk dat dagen soms dubbel tellen. Misschien heb je dat gevoel ook wel een klein beetje.

dijn/audrey zei

Oh lieverd, wat zullen dit intense dagen voor jullie allemaal zijn. In gedachten omarm ik jou en je familie. Houd goede moed! xxx

Annemarieke zei

Is het Blackbird borduurtje al helemaal klaar? Lieve kleurtjes...


Veel sterkte met je vader....

lia van haaren zei

Ingrid heel veel sterkte met je vader,zorg in deze dagen goed voor jezelf.dan voel je je sterker lia