woensdag 9 januari 2013

"Plagerijtje,...."

Mandjes uit het boek ' When The Cold Wind Blows', van Blackbird Designs.

Mandjes,....


Mandjes,....

'Hangende Mandjes' Quiltmania.
Antieke Mandjesquilt, gekocht bij Quilt it & Dotty.



Mandjes,...


Mandjes,....

Piepkleine Mandjes, naar een mandjesquilt uit de Quiltmania, maar die van mij zijn véél kleiner.

Mandjes,...

'Pockets of Posies' naar een patroon van Hatched and Patched.

En,.... MANDJES,....

Even alle Mandenmakers plagen, 
die op woensdag geweldige mandjes updates houden.
Zo als je ziet,
 is deze Goof GEK op mandjesquilts.

En om heel eerlijk te zijn,...
het mandjes maken begint weer te kriebelen,....
Binnenkort ga ik ook meedoen met de Woensdag Mandjesdag.

Maar met welke?
Dat weet ik al,
En in welke kleur?
Kijk da's het probleem,....
Dat weet ik nog niet,....

Fijne Woensdag Mandjesdag allemaal,
en,....

45 opmerkingen:

Klaske zei

Haha, het mandjesvirus is wel heel erg aanstekelijk hé?! ;-))
Zien we volgende week je nieuwe mandje?
Jij ook nog een fijne dag!!

Elisabeth zei

Ze zijn geweldig en ik ben heel benieuwd welke mandjes je gaat maken...laat ons niet te lang in spanning zitten!!

Evelyne zei

Mooie mandjes quilts laat je zien! Daar mag je me gerust mee plagen.
Ik word nieuwsgierig hoe je volgende mandjes eruit gaan zien, iets met blauw denk ik????
Ik hou het in de gaten.
Succes met je keuze, maar ik weet zeker dat het goed komt!!!!

Lieve groetjes, Evelyne

Vlijtige Handjes zei

Je hebt quilters met een 'tik' en je hebt quilters met een 'tik tik'. :):):) Maar zo gaaf!!

Lida zei

Volgens mij ben jij echt mandjes geschuffeld! Wat een lading en allemaal mooi! Ik wordt daar dus hebberig van! Jij ook succes met verzinnen wat je gaat doen met de volgende mandjes, knuffel
Lida

Bizzy Martine zei

Plaaggeest!!! Ik vindt je mandjes fantastisch!!!
Grtjs, Martine

Ineke zei

Hahaha, zoveel mandjes! Succes!

KijkDaarIs zei

haha kun je wel!!!..;0)
Ja hier kriebelt het ook..heb ook al een plannetje...;0)
Vrijdag hoef ik niet te werken...ga waarschijnlijk de hort op!!..;0)
alvast een heel fijn weekend!!!

Carin zei

Tja dat krijg je als je veel lapjes hebt ... dan weet niet niet waar je mandjes van moet gaan maken :P

Judith zei

De mandjes zijn en blijven leuk, ben benieuwd wat je gaat doen, nog twee nachtjes.........

Carin Wijnand zei

Ja ja ... Goed voorbeeld, doet goed volgen!

Jane in Cumbria zei

Als ik nou eens elke week 1 mandje ging maken................

Phebe and Jane zei

Ik buig diep voor de mandjeskoningin!
Groetjes,
Marian

Rennie zei

Oh wat een heerlijke verslaving. Dit is er nu eens een waar ik van kan genieten!

Ieke78 zei

Wat een gezellige mandjes toch allemaal! Leuk dat je ook mee gaat doen.

Anoniem zei

My favourite is the red and white quilt!

Anoniem zei

Ik hou wel van mandjes / ik hou niet van mandjes.
Mijn favoriet is de pockets of posies.
Succes met je nieuwe mandjes.
Saskia

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een prachtige mandjes en een plaaggeest ben jij volgens mij altijd geweest, maar wel een hele lieve ;-)

Groetjes
Ines

leonie zei

Ik ben benieuwd wat voor moois je er weer van gaat maken!

Else zei

Hey Plaagmeisje, vind ze allemaal LEUK! Kben benieuwd wat de volgende gaat worden! Knuffel van mij

Browndirtcottage zei

Baskets........swoon

pink baskets....swoon

red baskets.....swoon

I.LIKE.

Annelies zei

O,o, wat is het toch met die virussen in quiltland ?! Alvast heel veel plezier.

Jossie zei

Jaaah, jij durft! Maak ons maar lekker met nog meer mandjes. Het virus heeft hier ook weer toegeslagen. Ze zijn ook zo leuk om te maken. Ik snap niet waarom ik ze zo lang heb verwaarloosd. En hartstikke leuk als je ook weer gaat meedoen.

Berna zei

Wow nog een mandjesquilt. Deze die je laat zijn zijn gaaf! Om niet te zeggen keigaaf!
Veelsucces met het uitzoeken van de kleur en alvast heel veel plezier gewenst voor het weekend.

Anoniem zei

Om van te smullen!

katrien zei

Super leuk al die mandjes.

Rosa zei

Those baskets are absolutely wonderful!

Guusje, zei

Wat heb je al prachtige mandjesquilts. En wat leuk dat je ook weer mee gaat doen ben benieuwd wat het gaat worden.

apiecefullife zei

Beautiful, beautiful quilts.

Raewyn zei

So many beautiful basket quilts!! Wow!!
I understand that itchy fingered feeling - so I hope you can decide on a colour soon and be back to making more baskets!

Melody zei

Thank you for sharing these beautiful quilts

Wilma Kuin zei

Mandjes,.. mandjes,.. mandjes,...
PRACHTIG!!!!
Ik ga snel weer een mandje maken,... en nog een en nog een,..
:o)

Quilting Moesje zei

O ... die mandjes toch :o))))
wie weet ooit ;o)

bij mij nog steeds ... huisjes (o) en vooral HUIS ...
Groetjes,
Simone

Yvonne zei

Mmmm....als ik dat zo zie krijg ik ook de mandjeskriebles, ze zijn zo leuk! Heb ik daar dan tijd voor? ehh...nee, maar ik zet het wel op mijn lijstje voor....wie weet, ooit!

Johanna Zweden zei

Wouw heb er gewoon geen anderen woorden voor, of schitterend
Fijne dag groetjes Joke uit een koud Zweden, waar het sneeuwt

Elza zei

Hoezo een beetje gek van mandjes, wat mooi en wat veel duizenden.
Prachtig hoor,groetjes ELza.

Carin zei

Komt spuit elf nogmaals binnen vallen .... Je liet in november toch ook eens lapjes zijn voor de tiramisu quilt. Kun je die kleuren niet voor je nieuwe mandjes gebruiken of wordt dat een geheel andere quilt (hoezo nieuwsgierig LOL).

Debra zei

I love basket quilts too! I am also currently making basket blocks for the quilt from the When the Cold Wind Blows book - inspired by your beautiful blocks! So far I have almost 100 blocks done! Have to keep stitching!

Stina Blomgren zei

These quilts are fantastic!!!!! :0)))
kviltstina at gmail dot com

ria vogelzang zei

Wel een pracht van een plagerijtje.... :)
Ik ontkom ook niet aan het mandjesvirus.....
Fijn weekend en geniet ze!!
Groetjes uit Ommen! (((...zwaai...)))!!!

Phyllis zei

Ben benieuwd.....!

Josie zei

So many gorgeous basket quilts finished.... so many more still to be stitched. Can't wait to see what you will choose to stitch on Mandjesdag when those itchy fingers get to work again.

Shirley zei

Ja, je hebt een mandjes tic, of je hebt hem niet, beter dat dan aan de coke hangen, toch? Ik heb het ook geprobeerd, mandjes maken, heb er ook een stel af, maar waar ze zijn??

Joyce zei

Ja hoor! Kan m'n k... niet keren of er komen weer MANDJES!!
Waaahhhh....... gauw een pilletje innemen ;o))
En dan die sterretjes, zwijmeldezwijmel, kzie ze letterlijk EN figuurlijk!
Toedeloe
XX

Plakhuis zei

Allemaal mooi mandjes. Ik vind zelf de bovenste het leukste!