woensdag 20 augustus 2014

"Een heerlijke middag"


Gezellige middag gehad bij m'n Buurvrouw aan de keukentafel. 
Terwijl we de Supergoof workshops doorspraken voor het nieuwe cursusprogramma werden er ook peertjes geweckt, want ja, 
Buurvrouw kan heerlijk koken.
En het rook LEKKER, 
hmmmmmmmm,.... 
Deze Goof werd verwend met een pot stoofpeertjes voor thuis, 
da's mazzel.

Waarover we spraken, wil je wellicht weten?
Tja, ik mag nog niks verklappen,....
kan er ook niets aan doen,....
Ik zal blij zijn als het 30 augustus is,
en jullie m'n quiltje op de Open Dag bij Quilt it & Dotty kunnen zien.
Want het is heel moeilijk voor een verhalenvertelster om niets te verklappen,...
....



Hier zie je een inimini stukje van 'n Supergoof ontwerp.

Wat ik wel mag zeggen, 
is dat er in september, wegens het grote enthousiasme hiervoor,


En verder,....
 mondje dicht,...
zegt m'n Buurvrouw.

*ZUCHT*
;o)

16 opmerkingen:

Elza zei

Oei dat is best moeilijk voor je om je mond dicht te houden.
En heerlijk die peertjes.
Groetjes en het is zo snel 30 augustus.

Wilma Kuin zei

hahaha,... mondje dicht, zegt de buurvrouw,.. kreeg je daarom de peertjes?
:o)

Bizzy Martine zei

Ik ben heel nieuwsgierig !!!!
Kan iedereen langskomen??? Of moet je je inschrijven voor de 30 ste???
Grtjs, Martine

Elizabeth zei

Jullie hebben het wel met elkaar getroffen als buufjes ...! Ik weet zeker dat er iets heel moois volgt op deze plannen-maak-middag... Altijd moeilijk hรจ om je mond dicht te moeten houden als je zelf zo enthousiast bent!

Groetjes, Elizabeth

Rita zei

Strenge buurvrouw heb je, maar zo blijft het spannend, gr. Rita

quiltingmieke zei

piep sssstttt....zeg het heeeel stilletjes in mijn oor.....๐Ÿ˜€๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™‰๐Ÿ™Š๐Ÿ‘‚๐Ÿ‘‚๐Ÿ‘‚๐Ÿ‘‚๐Ÿ‘‚๐Ÿ‘‚
maar nee Goofje moet haar mondje.....๐Ÿ”’ houden..

geduld dan maar, zucht......knuffie

Phyllis zei

Heerlijk zo'n buuf!
Spannend ook!

Lida zei

Oh wat lijkt mij dat moeilijk! Dat je iets geheim moet houden is al moeilijk, maar je wilt het natuurlijk ook laten zien en horen hoe wij het vinden, nu maak je maar niet druk, wat je laat zien is al weer Super Supergoof, dus nog maar een paar weekjes!
Groetjes
Lida

Unknown zei

Vervelend hรจ zo'n buurvrouw! Haha, ben benieuwd wat het worden gaat!

Unknown zei

Vervelend hรจ zo'n buurvrouw! Haha, ben benieuwd wat het worden gaat!

Rennie zei

Ik zucht met je mee maar dan om een andere reden. Tilburg zucht en ik in Leiden zucht. Gelukkig zuchten we met z'n tweeen

Annie zei

Wat spannend ..... een eigen ontwerp !

Groetjes,
Annie.

Irena zei

wel mooi om samen met je buurvrouw het goed kunnen vinden,project uitdokteren is ook wel heel moeilijk ik kan nog niet eens uitvoeren ha haha,veel liefs irena

Leeanne zei

So far away in New Zealand!! Good luck and have fun!

Supergoof zei

het is een open dag, dus iedereen is welkom bij Quilt it & Dotty!
:o)

Schulz Family zei

visiting from sew many ways, the cathedral window quilt is amazing. Also visiting from NZ. Karen