donderdag 25 september 2014

"Eerste Supergoof patroon"

heerlijk huisje door Dorry gebakken

Hoe het was?
De eerste workshop van de Goofse Broderie Letters?

Geweldig leuk, met lieve enthousiaste 'leerlingen',
die blij verrast waren met de eigen UNIEKE Broderie Letters die ze aan 't maken waren.
Quilters die vanaf heden,
 met heel andere ogen naar stofjes kijken,...
Verrassende letters, 
blauwe, paarse en rode,....

voor het geval je geen lapjes, kant, band, knoopjes of Hobbs bij je hebt

op allerlei verschillende achtergronden.
Er werden vrolijke, lieve, emotionele, 
en zelfs,
 Jugendstil Letters 'geboren'.

Het was een gezellige dag, zonder gestress,
onder leiding van Juffie Goof, 
die er zelf ook van genoot.
Kippenvel kreeg toen ze haar EERSTE patronen uitdeelde.
Een bijzonder moment,...

Dank jullie wel lieve meiden uit België, Den Haag en Tilburg.
Zet 'm op met jullie Letters,
zodat we snel een terugkom dagje kunnen plannen.

Wil jij ook zo'n Goofs Broderie Letters Dagje met Goofs eerste patroon, mee maken?
Dat kan.
Wat staat er verder nog op het program?
Zaterdag een Ramen Lap dag, volgende week 'n Goofse applicatie cursus.
Nog een keertje een Trunkshow.
En verder weet ik het zo even niet meer, 
uit m'n hoofd.
Maar wat ik wel weet is,
 dat ik vandaag naar ons mam ga.
Mam zet de koffie en ons gebakje maar klaar,
IK KOM ERAAN,.......

Fijne donderdag allemaal,
(kijk voor een lief verslag bij Bernadette klik) 

8 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Leuk verslag van een fantastische dag, ik heb er veel van geleerd.
Bedankt dat je voor ons je vaste Mamsochtend hebt verzet en ga nu maar lekker extra genieten van je bakske leut met haar
groetjes
Bernadette

corrie zei

Hoi ingrid
Wat ziet het er toch weer lief uit
Ik geniet zo van je verhaaltjes en en plaatjes hoop ooit je eens te ontmoeten en een cursus bij je te volgen
Veel plezier bij je mams geniet er van en koester de momenten met haar
Ik moet mijn mams helaas al weer een jaar missen niet meer bellen niet meer langs gaan blijft moeilijk
Fijne donderdag liefs corrie

Hermie zei

Hef zal een hele gezellige dag zijn geweest, op naar de volgende

OmaSannie zei

Zucht... zaterdag 27 sept. ben ik wel in het Brabantse land maar lig dan in het Lievenbergziekenhuis.. dus helaas geen ramen lappen voor mij.....( wil het nog steeds leren) Veel plezier. Liefs San.

Elisa zei

Wat super leuk :)

quiltlodge gerda zei

GEFELICITEERD, met deze historische dag!!!!!!!

Sieneke zei

fijn dat het en échte goof dag is geworden. .

Marjolein den Boer zei

Het was enorm leuk inderdaad! Zo blij om in een korte tijd al zo iets moois te zien groeien in de letters. En eindelijk een mooi plekje om te pronken met gevonden kantjes/broderietjes en knoopjes. Helemaal blij :-) Dank je wel Goof, het was een eer om de eerste sessie mee te mogen maken :-D