dinsdag 21 oktober 2014

"Toch nog een dinsdagdiamantendag-showtje?"


JOEHOEEEEEEEEEEE


GOOOOOOOOOOOOOF.
Het is vandaag dinsdag diamantendag.
Ik wil weer diamantjes laten zien.

Nou Muis,
dat lijkt me niet zo'n strak plan,
je begint echt 'n show & tell armpje te krijgen.

En daarbij,
wie zegt dat ik diamanten gemaakt heb?
Ik heb het de afgelopen dagen keidruk gehad.


Ah,
Goof kom op nou.
Ik ben gewoon nieuwsgierig,...

Goof in haar Spakenburgse schort, dankjewel lieve Wilma

Dus,
 hou nou op met je geshow in de spiegel,
ik ben aan de beurt,
het is mijn dag
ik wil showen,


maar dan wel diamanten.
Diamantendiamantendiamanten.
*Zucht van Goof*

Oké,
hol maar naar je balkon,
ben je d'r al?
Sta je klaar?
Showen  maar,...


*nummertje 26*


en *nummertje 27*


Goed gedaan Muis.
Jij ook Goof.
Mooi.

Dan kan ik nu,
EINDELIJK m'n thee inschenken.
Uhm.
Nee,
nog één fotootje,
please,....


Van m'n geweldige diamanten-tenten-kaart,
 die Marjo me met de post,
 gestuurd heeft.
;o)

Op naar de THEE.
Fijne dinsdag allemaal,
en

13 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Mooie diamantjes !!!! Love de theepot :-)
Na dit leuke verhaaltje kan ik aan mijn dag beginnen, nu
eerst Thibault naar de schoolbus brengen.
Grtjs, Martine

Elly zei

Ziet er weer prachtig uit Muis goed geshowd.

Wilma zei

De diamantjes zijn echt klein! Heb het in "real life" gezien. Nog leukerderder, ik snap Muis wel.

Phyllis zei

Prachtige diamantjes en wat een lief muisje!

Rita zei

Mooie diamanten heb je weer, en wat ziet het er weer gezellig uit, fijne dag, gr. Rita

Unknown zei

Oh Ingrid denk dat ik ook maar een diamantendinsdag gaat houden ik be er bijna alleen de hoeken nog.
zë zijn mooi hè? En op deze manier komen ze ook af.

Villa Zeezicht zei

Heerlijk logje, echt genieten :))

Ria van Kasteel zei

Geweldig weer, die muis heeft het wel voor het zeggen hè, leuke foto's en geniet van je thee.

Groetjes van Ria ;0))

Willy zei


Wat is het gezellig bij jullie!

Deb @ Frugal Little Bungalow zei

Glad that you insisted, Mr. Mouse. You are a cute little mouse!

Bernadette van gils zei

wat een dwingeland ben je vandaag muis, maar we zijn weer blij dat je volgehouden hebt want nu zien we weer mooie diamantjes voorbij komen. dank je wel. en wat ben jij een gelukkige muis met zo'n mooi huis met balkon.
geniet lekker van je thee Ingrid en van het fantastische quiltweer vandaag, nu hebben we echt herfst JOEPIE !!

groetjes
Bernadette

Anny zei

Dat is knap! Zo druk en dan nog twee van die kostbaarheden maken. En muis, och die heeft vast en zeker last van de storm laat hem maar even.

@nke zei

Goof, wat ben je weer heerlijk bezig. Maar zo'n muisje vraagt er natuurlijk om.
Gezellig huisje ook, lekker warm onder de quilts -:)