woensdag 7 januari 2015

"Kijk,..."


dit is nu zo'n quilt,
waarvan ik geniet,
simpel weg,...
gewoon,...


 omdat,
de Sterretjesquilt ergens over heen hangt,
en zo,
voor een mooi plaatje zorgt,...

De Sterretjes hangen niet over een speciaal quiltrek,
welnee,...
Het is de stijkplank maar,
die ingeklapt staat,
en omdat deze Goof niet wil,
 dat de poten van de strijkplank rare punten in
de Sterretjesquilt maken,
heb ik boven op die poten een dikke handdoek gelegd,
en daarover weer de quilt.

En als ik wil strijken?
Ach,
dan zijn de Sterretjes zo opzij gelegd,...


Was ook zo leuk om te doen,
al die kleine sterretjes maken,...

Fijne woensdag allemaal,


13 opmerkingen:

christine zei

ohh Ingrid het is allemaal z leuk wat denk je? ik ga met een Facebook groep meedoen aan de SBS het boek heb ik zes jaar liggen ben er al 2 x aan begonnen maar alles is zo leuk . we genieten ervan toch?

Karen zei

So many pretty stars!

Rita zei

Oh ja je sterren, wat zijn ze mooi, die van mij begint ook al lekker op te schieten. Heerlijk he al die sterren. Gr. Rita

Wilma zei

Leuk om weer te zien.

Jeanneke zei

Het nut van jouw strijkplank, geweldig. Je kunt beter sterren kijken dan strijken, Goof! Trouwens, dat deed je toch al niet, of wel?
Groetjes,

Jeanneke.

Vlijtige Handjes zei

Was dat ook niet omdat je maatje dichtbij was....blauw...blauw..... :-)

quiltelle zei

Nu ik ze in het echt gezien heb, vind ik hem nóg mooier dan toen ik hem alleen van de foto kende. Als de leuke details maken het tot een supermooie, originele quilt.
Groetjes Elle

Anny zei

Zit hier zomaar in mijn eentje hardop op m'n ateliertje te lachen om die strijkplank! Geweldige oplossing. En die sterretjes, ja die blijven om te stelen.

OmaSannie zei

Dat is een van mijn favorieten van jouw quilts... ik vind deze zooooooooooooo mooi.

BezigeBijMirjam zei

De één of de ander. Welke quilt je ook laat zien, ze zijn stuk voor stuk plaatjes. Zo ook deze sterretjes.

Wilma Kuin zei

Wat een heerlijk plaatje en js wat genieten wij van al die quilts of ze nu in de maak zijn of al klaar

Unknown zei

mooie sterren in prachtige kleurtjes en wat een idee strijkplank als quiltrek hoef je nooit meer te strijken dan zeg je sorry strijkplank is bezet .

Lida zei

Maar zo is hij wel lekker bij de hand als je eraan wilt werken, denk dat ik mijn quilt ook maar ergens over heen drapeer, misschien over DH als die ligt te pitten! Grijns! Groetjes
Lida