maandag 19 januari 2015

"Wat een timing"




Spierballenzoon heeft z'n pyamabroek aan zijn Lapjesmoeder gegeven.
Hij zat niet meer zo lekker,...


zo zei hij tegen mij,
het was ook een luchtig broekje geworden.
En nee mam,
je hoeft 'm niet te maken,
want ik weet dat je er al een tijdje op zit te kijken,....
...
...

Klopt helemaal,
ik ben er blij mee,
het is een machtig mooi lappie voor in m'n 'Cathedral Windows'.

Ik denk dat ik weer eens een raampje ga lappen.
Wat een timing,
zo'n exta lappie op Blue Monday,...
;o)



33 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Dat is is zeker een leuk blue monday kadootje :0))
Helaas mijn oudste twee spierballen ; 0 zonen houden ....en niet van pyama s en niet van overhemden :0 ((
Maar ........ jongste zoon wel ...:0))

Veel plezier met deze bijzondere raampjes lappen :0))

quiltingmieke zei

piep , een mooi lappie voor mooie windows knuf

Ineke Original zei

Ha, ha, ha. Het kostte hem vast heel veel moeite om hem af te staan.
Nu maar hopen dat hij alweer een nieuwe heeft aangeschaft. Beetje koud.

Carin zei

Hihihi ... hoe kom je aan je lapjes ;-)

erika zei

Er wordt hier al tijden geloerd op een ruitjesoverhemd van mijn man, maar ja, hij is nog lang niet versleten. Nog maar een poosje geduld hebben !!

BezigeBijMirjam zei

Heerlijk, zo'n zoon toch?!

Supergoof zei

ahaaa, dan is er hoop!!!!
;o)

Supergoof zei

ja leuk istie hè Mieke, en ook nog een flanelletje, dus lekker zacht!
:o)

Supergoof zei

Hoi Ineke, gelukkig zijn er nog genoeg broeken, maar dit was al tijden mijn favoriet!
:o)

Supergoof zei

Ja leuk hè Carin, manden vol heb ik met overhemden etc, allemaal voor ooit,...
;o)

Supergoof zei

gewoon volhouden Erika!!!
;o)

Supergoof zei

Ja hè Mirjam, als hij ooit de liefde van zijn leven tegen komt en ze is een quiltster, dan heeft ze mazzel, denk ik zo,...
;o)

Roswita zei

O Goof ik lig dubbel, je weet het wel te brengen hoor, lap ze !!!!!!

Supergoof zei

Dankjewel Roswita!
;o)

Bernadette van gils zei

das inderdaad een mooike voor je om ramen mee te lappen veel plezier ermee. helaas heb ik niemand hier die zoiets draagt.
groetjes
Bernadette

Hermie zei

Dat is pas een leuk lapje voor trieste maandag, ( goh nog helemaal niet bij stil gestaan eigenlijk ) Veel plezier met lappen, ik ga stug verder aan mijn sterrenlap;-) Die steeds meer op een heuse sprei gaat lijken.

Supergoof zei

Hoi Bernadette, voor jou komt er een walhalla aan babykleertjes waar de kleine uk snel uitgegroeit is! ;o)

Supergoof zei

Hoi Hermie, ja ik zag het her en der op facebook verschijnen, ik heb er zelf ook geen last van! :o) Veel plezier met je mooie sterrenlap!

Régine zei

Dit wordt weer een raampje met een leuk verhaal!!

Unknown zei

Weer een mooie herinnering in je lapjes quilt .
Veel plezier met ramen lappen .

Anoniem zei

Haha, ik lach me rot !!! En vanmiddag de quiltclub gehad, en weet je wie
er last had van ' bleu monday " .......ikke !!!! Was ik bezig met een -prutswerkie-
en ik wilde zo graag dat het lappie blauw was i.p.v. roze !!!!
Was ik aan het moppe...... !
Maar jij heb tuurlijk weer - het perfecte- lappie !!!
Fijn weer een raam maken voor jou !
Quilt groetjes van Margot

Lucy zei

Heerlijke broek om te gebruiken. Geweldig stofje.

Anoniem zei

Lijkt me een ideale manier om aan je lapjes te komen! Veel leuker dan het kopen van stofjes.

Groetjes,
Renée

Anoniem zei

Lovely fabric to use!

Ieke78 zei

Wat lief dat je zoon zomaar zijn pyjamabroek aan mams geeft.

Supergoof zei

Klopt helemaal Régine, daar zullen we vaak naar wijzen!

Supergoof zei

Dankjewel Marijke! :-)

Supergoof zei

Gelukkig dat je weer kunt lachen Margot! ;-)))))

Supergoof zei

Zeker weten Lucy! :-)

Supergoof zei

Ik vind het 't leukste om een beetje van dit en een beetje van dat te doen:-)

Supergoof zei

Thank You Ann!

Supergoof zei

Ach het heeft een tijd geduurd, .....;-)

Klaske zei

Heerlijk hè zulke zonen ! Ik heb er ook zo eentje, die eerst aan z'n mem denkt voordat ie het in de container gooit :-)