donderdag 26 maart 2015

"Nieuwsflits"


Morgen,
vrijdag 27 maart,
is er wederom een heel gezellig dagje 'Ramen Lappen' met 'n kleine Supergoof Trunkshow,

En zaterdag 28 maart,....


is dan eindelijk,
 de Supergoof Trunkshow bij Atelier De Witte Pimpernel in Oene.
Ik heb er zo'n zin in.


Voor verdere Supergoof Trunkshows verwijs ik je naar het lijstje hier rechts op dit blog.
Er zijn weer een paar nieuwe bij gekomen,
op mooie lokaties,
misschien nu wel bij jou in de buurt?
(Oene, Haarlem, Oene, Almen, Sneek, Sneek, Budel, Etten-Leur, Sneek)


En,
de workshop in Sneek,
van de Konijnenfamilie is verplaatst naar september.
Paaszaterdag bleek toch niet zo'n handige dag voor de Konijnenfamilie te zijn.
Gelukkig konden we het verplaatsen.
;o)


O ja,...
dan nog één ding,
 dat ik bijna vergeten was te vertellen.
De patronen van 't Ooievaarshuis gaan op vrijdag & zaterdag,
 ook mee naar de Buurvrouw en,

Maar ik geef bij voorbaat toch even de tip,
 dat ik niet zo'n 'pinding' heb,
dus dan kun je het patroon alleen aanschaffen tegen contante betaling,
Scheelt weer in verzendkosten.
;o)


Fijne donderdag allemaal,
Deze Goof gaat nog even een raampje lappen,...


en,
 de quilts inpakken,...

10 opmerkingen:

Rita zei

Hier in Sneek veheugen we ons al op de leuke workshops en trunkshow. Kan ons niet snel genoeg gaan. Hele fijne dagen morgen en zaterdag. Gr. Rita

Anoniem zei

Een gezellig weekend voor de boeg dus, veel plezier hoor! En ik kan bijna niet wachten...in Almen ben ik erbij, joepie!!! Groetjes van Mirjam de Groot, uit het midden des lands en zonder blog

ria zei

Je moet niet steeds van die mooie dingen laten zien :-( vind je Ramen lapen quilt helemaal superrrrr bah kom al zoveel tijd tekort :-) heb jij misschien nog een adresje waar ze tijd te koop hebben :-)
Alvast een fijn weekend,
Groetjes Ria

sylvia zei

heel veel plezier, meis!! Bij de witte Pimpernel heb ik ooit voor het eerst jouw quilts gezien....:)
XX

marion anderson zei

bezig bijtje ben je toch, heerlijk he ? jaren van gedroomd ? , geniet ervan , liefs marion

Bernadette van gils zei

Ik wens je heel veel plezier de komende dagen. Geniet ervan
Groetjes
Bernadette

jolanda zei

Ik dacht al dat je wilde vertellen dat 'je raampjes schoon zijn' (lees: dat je klaar bent) want wat een lap is het al hé? Hoe groot is het inmiddels al?

Sil zei

Your blue and white quilt is absolutely amazing. I'm sure you knew it! Sil

Lida zei

Veel plezier in Oene en ook in het Tilburgse lapjeshol! Groetjes
Lida

Maria zei

Geniet er van !! Ik ben er zeker van de je weer heel wat mensen gelukkig maakt !
Groetjes,Maria.