donderdag 28 mei 2015

"Stapeltje"


Stapeltjes,
ik maak ze graag,...
ze zorgen voor warmte en sfeer.
Maken van iets doodgewoons,
ineens,


'n gezellig plaatje.
Dit is trouwens een stapeltje,
dat nooit lang opgestapeld blijft.
Het is altijd onderweg,...
wordt vaak vast gehouden.
Hoe dat komt?


Gewoon,
omdat het nog niet af is.
Onderaan ligt het Ramen Lappie,
dat morgen mee naar De Sampler gaat voor 'n gezellige workshopdag.
En daar bovenop?
Wat dat is wil je weten?
Dat is Phebe natuurlijk,
waar ook met veel plezier,
 af & toe aan gewerkt wordt.


Ben met een randje bezig,
met kleine bloemetjes en blaadjes,
hoewel klein,
zeg maar piepklein,...
En hoe Phebe er nu uit ziet,
wil je weten?


Op dit moment zo.

Fijne donderdag allemaal,
en

18 opmerkingen:

Rita zei

En ook Phebe wordt elke keer mooier, en dan zo'n mooie stapel. Gewoon op verkiefd op te worden, Fijne dag bij de Sampler, gr, Rita

Judith zei

Leuk hoor dat je de phebe weer opgepakt hebt, en het randje? Uber schattig. Veel plezier morgen!

quiltingmieke zei

piep heel mooi knufje

Marjolein den Boer zei

Zeker een mooi stapeltje!

Marguerite zei

Zo'n stapeltje wil ik ook wel. Hihh....

Wilma Kuin zei

mooi stapeltje!!
Hier ligt Phebe ook op een stapeltje te wachten op wat gaat gebeuren,...
Eerst mijn Sjaantje top klaar,..
:o)

Quilting Moesje zei

Wat is je Pebe prachtig !
geweldig t rood in de grijs groene(?) Rand en t beige met de zwart witte schaapjes komt nu zo mooi uit :0))) ze wordt erg...lief vind ik...

Ieke78 zei

Oeh ramen lappen! Daar heb ik nou zin in. Veel plezier morgen in Haarlem! Mams & ik komen de 20e van juni bij je langs. Dikke knuffel Marieke

Floor zei

Je Phebe wordt echt prachtig. Gelukkig dat je er mee verder bent gegaan.

Bezig Plus zei

Stapeltjes zijn heerlijk, geeft zo'n rijk gevoel..... maar jouw stapeltjes zijn wel altijd extra mooi..... Wat is Phebe leuk aan 't worden....

Lida zei

Wat een heerlijke stapeltjes! Ik mag die stapeltjes van jou wel, nu zelf nog zulke gave stapeltjes maken! Groetjes
Lida

Flickenstichlerin zei

Very beautiful, love this design.
Greetings,
Sylvia

Maria zei

Wat een beauty is die ramen lappie toch. Ik wil daar ook aan verder doen, want jij hebt het mij geleerd en dat was toppie !!!

Monica zei

Phebe looks amazing, Ingrid! There is so much to see and admire. Will you stop with this block, or carry on?

Sis Voorn zei

Schattig dat randje !

Anoniem zei

Dat wordt weer heel mooi Ingrid , groetjes Dorien

kaneeltje zei

Ooit hoop ik ook zo'n stapel quilts te hebben......
Zit met verbazing te kijken dat dat kleine groene blaadje de rand een stuk vrolijker maakt en bewonder je om al dat gepriegel met de hand.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.