zaterdag 22 augustus 2015

"Oude vriendinnetjes"


Gezellig bij mijn lieve Schoonmam op de thee,
en dan altijd even om het hoekje kijken van haar slaapkamer,
om gedag te zeggen tegen een oud vriendinnetje van me,...
Wie?


Deze quilt,
de Dancing Dollies,
die ik 'n paar jaar geleden voor haar gemaakt heb.


Een quilt waar ik met heel veel plezier aan heb gewerkt,
een grote verrassing voor haar.

hiervoor is gedeeltelijk het patroon Swan Lake van Susan Smith gebruikt

en die haar,
 zeer dierbaar is.

En wie kom ik nog meer tegen?

patroontje van Atelier Bep

Deze twee oude vriendinnetjes.
Moet er altijd om lachen,
zo grappig.

Fijne zaterdag allemaal,
en

12 opmerkingen:

Rita zei

Wat hebben de dancing dollies daar een ontzettend mooi plekje. Fijn weekend, grl Rita

ria vogelzang zei

Super!! Leuk om te zien dat je schoonmams zo blij is met je quilt. En het klopt helemaal: old friends are the best! Leuke spreuk! :)

Vlijtige Handjes zei

Leuk om hem weer een keer te zien !
Fijn weekend.

Anoniem zei

Heel mooi om de quilt "in gebruik" te zien, hij ligt daar prachtig. Fijn Weekend,
groetjes Els Pelt

Annemieke zei

Altijd leuk om een 'oude bekende' terug te zien;) En de dametjes zijn grappig.
Groetjes
Annemieke

Wilma Kuin zei

Fijn om je familie warm te houden!

Anoniem zei

Hij ligt daar prachtig, ik vind hem erg mooi altijd mooi die frisse blauw witte kleuren
Groetjes van Wilma Brouwer

Lida zei

Ja dat blijft leuk om je oude creaties terug te zien, hier is er weer een terug gekomen op het honk, maar ik zoek al een nieuwe bestemming! Groetjes
Lida

Anoniem zei

Heel mooi

Marijke zei

Wat past ze precies en zo mooi op haar bed.
Geweldig om zo je liefdevolle quilts in gebruik te zien!
fijne dag,
groetjes van Marijke

LuAnn zei

I love that Dancing Dollies quilt. One day I'm going to make that one.

Tante Mali zei

Wow, fantastic works! Absolutely adorable. Wish I could do that!
All my best
Elisabeth