woensdag 30 september 2015

"Vandaag is roze"


Ben een beetje aan het spelen,...
kon gewoon niet meer wachten,...


het boek lag al een tijdje te roepen,...
Roepen?
Bijna schreeuwen,...

Welk boek?


Making the Lancaster Diamond Sampler,
 geschreven door Ann Parsons Holte.
Het is een prachtig uitgebreid patroon van 'n hele oude quilt.


Zo LEUK al die puzzeltjes.
Uhm,..
Goof,...
dit zijn WEER diamanten.


Klopt.
Maar ze zijn een maatje groter dan die van op dinsdag met Kleine Muis.
Je hebt er zo een paar gemaakt.
Echt waar,
tenminste tot nu toe,...


Zo,
het speeluurtje is voorbij.
De snoeptrommel zit dicht.

Fijne woensdag allemaal,


16 opmerkingen:

MarianneD zei

Ah,ook al gevallen?Ik heb er hier ook een stel....;-)

Supergoof zei

ja als een BLOK!!! Zo'n gave quilt!
:o)

mams logboek zei

"Diamonds are girls best friend" ...of moeten we zeggen Goof's best friend ? Het beloofd weer veel mooie plaatjes op te levenren. Ik kijk er al naar uit
Groetjes
Gerd

Anoniem zei

Ziet er heel aantrekkelijk uit ;) Maar er liggen hier nog enkele quilts te wachten, maar als die klaar zijn ...... wie weet.
Groetjes, Jetta

Carole Y. zei

I like your choice of colors and fabrics. I was wondering, are you cutting your fabric as shown on the pattern with extra fabrics, as in the book, and re-cutting with the diamond template or you are cutting exactly as the paper pattern (with little adjustment - like on your 4th diamond)?
Thanks,
Carole

Quilting Moesje zei

Heerlijk snoep eh...speel uurtje zeg :0))
Fijn voor de afwisseling

Unknown zei

Mooie trommel ook Goof, waar heb je die vandaan?? Weet niet of je het weet maar ben erg geïnteresseerd in blik!!!

Bernadette van gils zei

Ook dit zijn weer mooie diamanten. Zo blijft er voorlopig wel van alles te showen door de Muizen familie.
Wat een leuke snoeptrommel heb je daar, ik ben er een beetje jaloers op.
Groetjes
Bernadette

Wilma Kuin zei

Mooi!!

Evelyne zei

Oooo, Ingrid deze zijn mooooooooi!!!!
De stoffen en de kleuren, ik ben verliefd!!
ZO SUPER! Ja die horen in de Emma tromel.

Groetjes,
Evelyne

Annelies zei

Ik heb het boek, maar bied nog weerstand. Wordt wel lastig als ik je blokken zie.

Guusje, zei

Wat een prachtblokken zijn dit. Ik zou er bijna ook aan beginnen maar ik wacht toch nog even eerst een andere prachtige sampler afmaken.

Annie zei

Ze zijn prachtig !!!

Annemieke zei

Spannend een nieuw project. Ik ben even gaan zoeken want ik ken het hele boek niet, de quilt dus ook niet. Daar zitten een aantal vreemde, aparte blokjes in. Ik begrijp dat twee vriendinnen die samen maakten om zo beter te leren naaien en dat de blokjes van simpel naar steeds ingewikkelder gaan? Ik ben benieuwd hoe ze eruit zullen zien, leuk om dit 'werkje' weer te volgen :)
Groetjes
Annemieke

Phyllis zei

Wat een mooie diamanten! Vind deze veel mooier dan die hele, hele dure ;-)!

Margot zei

Wat gebruik je mooie stofjes !
Zou er echt zin in krijgen .....
verrukkellukke lapjes die mooie blokjes worden !