zondag 22 november 2015

"Nog een laatste verhaaltje,..."


Hoi lieve allemaal,
dank voor alle lieve  hartverwarmende reacties,


hier op het Supergoof blog,
op facebook,
en via de mail.


Er wordt goed op me gepast door Lieve schatten,
en ik pas ook heel goed op hen.
We gaan inderdaad verhuizen,


nu mijn mam is overleden,
en ik geen mantelzorger meer ben,


willen we heel graag in de buurt wonen,
van mijn lieve 91 jarige Schoonmam.
Het idee om niet meer 2 uur in de auto te hoeven zitten,


om een kopje thee met haar te drinken,
zorgt er voor dat ik hier met een big smile zit te typen.
Ondertussen is bijna alles ingepakt,


en ik zag,
 dat er op mijn fototoestel nog foto's zaten van de Lancaster Diamonds,
die jullie nog niet gezien hebben.
Ik kan niet zeggen welke Diamant het is,


want het boek is natuurlijk ook ingepakt.

Het zal even duren eerdat er weer 'n nieuw Supergoofverhaaltje komt,
we moeten nog wachten,
 op de Meneer van het Internet die de hele boel komt aansluiten,


dus dan weten jullie dat ook weer.
Eerst verhuizen,


en de fase van deze mevrouw hierboven,
 hebben we al achter de rug,...
we zijn nu hier,...


alleen dan in mijn geval geen biertje,
 maar een mok thee.
Beide kaarten zijn van Undercover Postcards,
ontwerp van Garofalo Design.


Tot de volgende keer,
vanuit een ander (huur)huisje,
op een ander plekkie,
met leuke verhaaltjes en foto's,
hoop ik,..
of wellicht bij een workshop,
want daar blijf ik heel graag mee door gaan.
(in december in de nieuwe winkel van Quilt-it & Dotty in Overloon)

Fijne zondag,
vanuit 't Brabantse Land,

42 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Heel veel geluk op jullie nieuwe stekje en misschien ooit tot ziens.
Natuurlijk blijf ik je volgen op dit blog als er weer verhaaltjes komen.
Dikke knuffel en groetjes
Bernadette

Ineke zei

Heel veel geluk op jullie nieuwe adres en dat je heel veel koppies thee kunt en mag drinken met je Schoonmam. Ik zal geduldig wachten op je volgende blogje en nieuwtjes over het wel en wee van Supergoof en Margotje.
Liefs, Ineke

ella zei

Wat fijn dat het allemaal zo vlot geregeld is. Ik wens jullie een goede verhuizing en blijf wel een ook een beetje op jezelf passen hoor!.

marion anderson zei

xxxxxxxxxxxx

Bizzy Martine zei

Veel succes met de verhuis!!! En hopelijk snel Ramen lappen in Westerlo ;-)
Grtjs, Martine

Heleni zei

Veel geluk gewenst in je nieuwe huis Ingrid. Ik hoop dat je je snel weer goed zult voelen als je straks alles weer een plekje hebt kunnen geven na de verhuizing.....

Elza zei

Veel geluk op jullie nieuwe plek.

Jossie zei

Succes met de ?? verhuizing. Jij en ik kunnen zo langzamerhand een wedstrijdje verhuizen doen.

Ans zei

Succes met alles en heel veel sterkte!

Marja zei

Succes met verhuizen en alles straks weer uitpakken.
En als die quilts van jou straks allemaal weer een plekje hebben dan is het gelijk al weer een thuis.

Groet,

Dientje zei

Veel geluk in je nieuwe huis, samen met alle je dierbare spullen. En niet te vergeten dierbare huisgenoten. Maakt meneer Muis het goed? Margootje zal haar snuffelroute wel weer vinden. Gr. Dientje

Marja zei

Veel geluk in je nieuwe huis en fijn voor schoonmama, dat je weer in de buurt komt wonen. Pas wel op jezelf, want het zijn wel veel life-events die je meemaakt in korte tijd

Vlijtige Handjes zei

Geniet van de dingen die je blij maken.........maar zal je toch missen........liefs

Marguerite zei

Dat word weer een ander stukje van Nederland waar jullie je gaan settelen. Succes met verhuizen. Huisje zal ook wel weer heel veel sfeer krijgen met al jullie mooie spulletjes.

Phyllis zei

Geen wonder dat het allemaal heel veel werd, ook nog verhuizen.
Heel veel sterkte met verhuizen, neem de tijd, we horen (en zien) wel weer van je wanneer je eraan toe bent. Liefs, Phyllis

quiltingmieke zei

Piep dag Goofje
Tot de volgende pootje van meneer beer
Knuf

Judith zei

Heel veel suc6

Sparky zei

I can always count on smiles upon my face when I visit you, you are so funny , love the cards...x

Floor zei

Veel succes met de verhuizing Ingrid! Gelukkig kom je gewoon weer terug al moeten we even geduld hebben.
Pas goed op de poesjes en natuurlijk op Margootje. Die zullen wel even moeten wennen aan hun nieuwe stekje.
En euh.... kleine muis niet vergeten in te pakken hoor :-)

Lida zei

Hoop dat jullie weer een heel gezellig en warm stekkie hebben gevonden, waar je lekker kunt genieten van je steekjes en je affo's en dat je schoonmama nog heel wat jaartjes kan genieten van jullie nabijheid! Liefs
Lida

Marianne Gooren zei

Succes en ook plezier met verhuizen! Plezier om van een huis een warm nest te maken, maar dat is jou wel toevertrouwd! Ik zie je in december in Overloon😀 liefs van mij,
Marianne

marijna zei

Lieve Goof, veel succes met de verhuizing. Effe op de kiezen bijten en dan woon je hier in de buurt. We horen snel weer van je. liefs xxxx Mariijna

Tilly zei

Veel succes,en wens je veel geluk in jullie nieuwe huisje toe.
groetjes Tilly

Evelyne zei

Fijn wat dichter bij jou schoonmam, op die leeftijd telt elke dag en , ze kunnen zo uitzien naar je komst. ik weet het want mijn schoonmam is 96.
Als je nieuwe stekkie je past als een jas dan zit dat wel goed en vloeien de verhaaltjes weer gewoon uit je pen.
Lieve groetjes,
Evelyne

Nicky zei

Hey lieve Goof, sterkte met je verhuis . Weer een beetje geschiedenis erbij. Zorg ook goed voor jezelf he😊. Megaknuff, vero. 😙

Marianne S zei

Ga je Brabant weer verlaten? Jeetje je hebt het er maar druk mee, om de paar jaar verhuizen, ik ben zelf honkvast. Heel veel succes en groetjes uit Brabant.

Elly zei

Heel veel geluk op jullie nieuwe stekje en een blije schoonmama wat wil je nog meer. Wij gaan over twee maanden.

OmaSannie zei

Dikke kusssssssssssssss en knuffel 😙😙😙

mieke zei

Oooohhhh pppffff, succes met alles wat er bij komt kijken.
Voor mijn gevoel wonen jullie ' pas ' in Tilburg !
Maar het is wel een fijn gevoel dat je ' even ' bij je schoonmoeder aan kunt gaan.
grtjs Mieke

Margot zei

Aaaaah ... alweer een nieuwe woonplek !!
Succes met verhuizen .

Marleen zei

succes met verhuizen en tot de volgende keer op het blog of facebook

Maria zei

Hey Ingrid, het allerbeste met jou en je nieuwe huis, thuis, en tot een volgende keer, groetjes,Maria.

Anoniem zei

Wishing you all the best with your move Ingrid. Take care and I am looking forward to seeing your next blog post. I hope you could add my blog on your blog list? Ann xxx

Régine zei

Heel veel succes met de verhuizing en met van het nieuwe huis weer een thuis te maken. Dat gaat je zeker weer lukken.
Ik kijk al uit naar je volgende blogverhaaltje.
Groetjes, Régine.

Annelein zei

Wat zal schoonmama dit ook fijn vinden.... Het is al weer bijna kerst... Zou ze nog steeds zo'n echte engelse kersttaart bakken????

Een goede verhuizing gewenst... liefs, Willeke

Trui zei

Heel veel sterkte met verhuizen; daar ben je zo langzamerhand een expert is, dus dat zal vast wel lukken. En met jouw positieve inslag heb je van je nieuwe stekje ook vast een warm gezellig thuis gemaakt! Tot blogs <3

Kleine Vingers zei

Succes met verhuizen en ik hoop dat al je mooie quilt van het nieuwe huis gauw een fijn en gezellig thuis maken.
Groeten

Dawn zei

Best wishes on your move. Take great care!

Aunt 'Reen zei

Beautiful Lancaster Diamond blocks!
Wishing you a safe and wonderful move into your new house.

Annemieke zei

Succes met de verhuizing!!! Fijn dat je goede Hulp hebt. Doe maar rustig aan, ik wacht geduldig af tot je alles weer n plekje hebt gegeven.
Groetjes
Annemieke

Quilting Moesje zei

ERG laat !!! maar succes met alles hoor :o))
voor (weer) een fijn (t)huis(je)
liefs,
Simone

Marijke zei

Meis heel veel plezier met het thuis maken van je nieuwe huisje!
Lieve groetjes van Marijke