vrijdag 28 oktober 2016

"BeePeeën"


Eindelijk weer een verhaaltje,
ik was gewoon erg druk de afgelopen dagen.


Met van alles en nog wat,
het komt vanzelf wel weer een keertje voorbij op dit blog,


en ook heel druk met,
 de patronen van Foep,


Die vormen,
met z'n allen,


 een enorme stapel,...
en liggen nu startklaar voor de Foep workshops,


die in november beginnen.



En vandaag?


Vandaag mocht Quilt Juffie Goof,
de Broderie Perse workshop geven bij De Sampler in Haarlem.


Het was zoals altijd,
 een feestje.


Er zijn zoveel prachtige kransen bijna als vanzelf tevoorschijn getoverd,
dat Quilt Juffie Goof niet anders kan,


dan geweldig trots zijn op haar cursisten.
TOPPERS zijn ze,


 ALLEMAAL.
Elke krans is UNIEK.



En dat,
 vind ik zo LEUK.


Dank aan iedereen voor de heerlijke dag!
En,...
tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij bedankt Ingrid voor de super les.
Groetjes Erica.

OmaSannie zei

1 woord ... GEWELDIG!

Liefs mij xxxx

taozeeland zei

Wat leuk! Ik verheug me!
Alleen misschien een gekke vraag, maar wat is: Fray Check?
Bedankt! Groetjes!

Bernadette van gils zei

Mooie kransen inderdaad. Petra en ik zeiden toevallig vanmorgen tegen elkaar: he Ingrid heeff al even niets te melden op haar blog dus of ze is ziek of ze heeft het te druk. We misten je verhaaltjes.
Gelukkig had je het gewoon druk.
Heel veel succes met de Foep workshops, wilde dat ik erbij kon zijn
Groetjes en fijne weekend
Bernadette

BezigeBijMirjam zei

Mooie kransen zijn er weer ontsproten. Fijn weekend!

Phyllis zei

Wat komt hier veel moois voorbij, zeg! Wat fantastisch als je dit als resultaat van een workshop hebt, zowel voor de cursisten als voor de juf.

Monica zei

What a talented group! There are so many good ideas here. Looks like a fun time!

Joyce (QUILTDJOOJS) zei

SuperMOOI!!!