zaterdag 22 oktober 2016

"Supergoof Dag"



Even een sfeerplaatje erbij gezocht.
Waarom?
Omdat ik je iets wil vertellen.

Wat dacht je van een gezellige dag,
met allemaal quilters,
in een prettig dorpshuis,
centraal gelegen in het land,...
goed bereikbaar met het openbaar vervoer,...

Een dag die begint, 
met koffie/thee en wat lekkers erbij,
rond het middaguur 'n heerlijke boerenlunch met een kop soep,
onbeperkt koffie/thee de gehele dag door,...

Een dag met,
een quiltwinkeltje,...
een verloting,...
verwennerijen,

Een dag waarop je eindelijk de hele dag kunt quilten,
maar zonder naaimachine,
en,
 ook naar quilts mag kijken.


Quilts?
Een show & tell?
Van wie dan?
Van alle quilters aanwezig,
want als je wilt,
dan zouden wij het heel leuk vinden,
als je een quilt van thuis mee zou nemen.

De quilt,
die je gemaakt hebt door de verhaaltjes,
 op het Supergoofblog.
De quilt waarvan je dacht,
YES DIE VIND IK MOOI EN WIL IK MAKEN.

Mocht je zin hebben in zo'n Gezellige Supergoofdag,
in een prettig dorpshuis,
dat ook nog eens rolstoelvriendelijk is,
dan moet je even verder lezen.

Je wilt graag meer weten?

Datum: vrijdag 10 en zaterdag 11 maart.
Lokatie: in het Westhoffhuis in Lunteren.
Tijd: 10.00 - 16.00 uur.
De prijs,...
39,50 Euro per persoon per dag.

Je zou natuurlijk ook kunnen kijken voor een B&B,
en 2 dagen kunnen boeken,
is het ineens een quiltweekend geworden.
Goede tip hè,...

Je mag met zoveel vriendinnen komen als je wilt,
maar dan moet je er natuurlijk wel snel bij zijn,
er is immers een beperkt aantal plaatsen.

Aanmelden kan HIER (klik).
Wij hebben er heel veel zin in!

Groetjes van Coriene & Ingrid.




18 opmerkingen:

yvon zei

LEUK, gelijk ingeschreven met een vriendin samen

Vlijtige Handjes zei

Een heel leuk idee maar wij hebben dan ons quiltweekend.....ook heel leuk! Veel succes.

Rita zei

Wij hebben ons gelijk ingeschreven voor de zaterdag, super.

Marja zei

Wat een leuk initiatief! Dat is vast heel snel volgeboekt.

Groet,

Ineke zei

Heel erg leuk, jammer dat ik de vrijdag moet werken en zaterdag mijn workshop heb bij Petra Prins. Hopelijk komen er meerdere dagen dat het mogelijk is om zoiets bij te wonen.
Fijn weekend

Coby Breitner zei

He helemaal gezellig Ingrid, zou zo opgeven als ik al niet drukke weken eromheen heb. Ben dan net terug van de wintersport en het weekend erna mijn quiltweekendje met Simone, Jillina en Jolanda. Blijf me maar verheugen op de 13e januari in Almen.
Cosy weekend, groetjes Coby

Anoniem zei

Wat een goed plan van jullie,veel succes met de organisatie.

Gr Joke.

marion anderson zei

geweldig meis, jullie zijn goed bezig...liefs xxx

Kath zei

What beautiful photos, your quilts are delightful.

Bernadette van gils zei

Wat een superidee en ja alsalles goed gaat zijn dochter en ik erbij. Heb al aangemeld voor 11 maart en hier met grote letters op kalender gezet.
Echt iets om naar uit te kijken en heb zeker iets voor de show en tell

Groetjes en fijn weekend
Bernadette

Rosa zei

It will be a great day.I`m so far away.

sylvia zei

Ingrid, wil je voor mij een plekje vasthouden! De 11de, tegelijk met Rita. Zal zsm betalen!!! X Syl

Annelein zei

Wat een gezelligheid Ingrid.... Maar wat duurt maart nog lang... Gelukkig is er binnenkort ook weer een heel gezellige dag...*Ü*...

Hilde zei

Leuk, heb me meteen opgegeven. Krijg ik het bankrekening nummer nog toegestuurd?

Judith zei

Heel veel plezier samen! Super-Goof-Idee

Sparky zei

and what joy it would be to meet you so for now, I shall applaud the beauty you add to our world x

taozeeland zei

Lijkt me erg leuk, maar ik heb helaas nog geen quilt om te laten zien!

Noa zei

Als er nog plaats is op 10 maart?