zondag 22 januari 2017

"Bij Jet thuis"


Op zaterdag 21 januari,
mocht deze Goof op stap,
 met haar grote rieten wasmanden,
bommetje vol met quilts & Kleine Muis,
;o)
om een Supergoof Trunkshow te geven bij,...

Ik dacht er vroeg te zijn,
maar de eerste gasten waren er al.
Duitse Dames,
hadden de sneeuw in eigen land getrotseerd,



brachten heerlijk gebak mee,
en dat allemaal,
 om in de gezellige woonkeuken van Jet & haar Mam,
naar de verhalen van deze Goof te luisteren.

Lekker warm te genieten van de Goofse quilts op schoot,
met lapjes onder handbereik,


lapjes,


beeldschone lapjes,
met daarna een heerlijke verwenlunch.
Wat wil een quiltster nog meer?

Voor mij was het een feestje om alle blije snuitjes te zien,
al die dames die gezellig onder de quilts zaten.
Ik vind dat altijd zo'n leuk gezicht.
Ben helemaal vergeten om foto's te maken,
JAMMER.

Over een paar weken,
mag ik weer naar Quilt at Home,
want dan gaan we Ramen Lappen.
:o)

Of ik verder nog verwend ben?
Jazeker,...
Kijk eens,...


Lief hè,...
gemaakt door de zus van Jet.
:o)

En,...


een cadeautje van Mirjam.


met dierbare hartverwarmende lapjes,
familielapjes,
 van vroeger.

Zelfs een stukje van het hemeltje van haar eigen poppenbedje,
meer dan 60 jaar oud.
Allemaal om hartjes van te maken.
Was helemaal ontroerd.

En ik dan???
hoor ik achter me,
met de mond vol??
 roepen,....

Ik was ook heel druk met showen,
en heb ook een cadeau gekregen.
Klopt.


Kleine Muis,
want hij is degene die zo lekker,
al roepend,
 zit te smikkelen,
heeft koekjes gekregen van Wilma.

Heerlijke Arnhemse Meisjes.



Zo heten de koekjes,...
;o)


Het was een heerlijke dag,
wij genieten nog lekker na,..

Dankjewel Jet & Mam,
 voor jullie lieve gastvrijheid
;o)

Fijne zondag allemaal,
en,

15 opmerkingen:

Marja Rijnsburger zei

Dankjewel voor weer zo een gezellig blogje op een zonnige zondagochtend. Ik word er heel blij van.
Fijne zondag.
Groetjes Marja
πŸ’–πŸ’—πŸ’•πŸ’žπŸ’Ÿ

Emmy zei

ontroerend lief xxxx

Ieke78 zei

Wat een fijn dagje zo!

Ineke zei

Wat een lieve cadeautjes heb je gehad!

OmaSannie zei

Ohhhhhhhhhhh wat ben jij super verwend zeg! Precies zoals het hoort... Dat dienblad..zucht TE LEUK!!!!! En het hartje en de stofjes.............GEWELDIGGG!! Liefs mij

Floor zei

Dacht toch echt dat kleine muis thuis al zijn eigen meisje had, maar de echte uit Arnhem smaken natuurlijk naar meer.
Leuk quiltschilderijtje heb je gehad en mooie lapjes.
Kan me voorstellen dat het heel gezellig was met al die dames die van je quilts genoten.
Groetjes,
Floor

BezigeBijMirjam zei

Het waren een paar hele leuke, gezellige uurtjes daar in de grote mooie woonkeuken van Jet en haar mams. Philomeen en ik hebben super genoten van jouw quilts en bijbehorende verhaaltjes. En wij niet alleen, want alle dames zaten zo'n beetje op het puntje van hun stoel en vonden het fijn om de quilts over hun schoot te kunnen leggen. Zo fantastisch om jouw bijzondere quilts in het echie te zien en te voelen.
Fijne zondag verder!

Quilting Moesje zei

De rode lapjes en bloemen
En hartjes ...Zo lief allemaal de plaatjes bij elkaar ook :0))

Guusje, zei

Wat ben je heerlijk verwend met lieve cadeautjes van lieve mensen. Het ziet er allemaal heerlijk uit.

Lida zei

Zag er gezellig uit, mooie lapjes en lieve cadeautjes! Puur genieten dus, groetjes
Lida

Wilma Kuin zei

Het was ook gewoon te leuk!!
Wat gezellig en wat is Jet ook een lieverd!
Heel fijn om na zoveel jaar je eindelijk te hebben gezien...
Zelfs na een nachtje slapen loop ik nog steeds met een brede grijns op mijn gezicht...
πŸ˜ƒ

marja zei

Het was een dag met een gouden randje. Ik heb geweldig genoten.πŸ˜€

Bernadette van gils zei

Wat een verwennerij zeg, mooie lapjes voor je hartjes en Kleine Muis lekkere koekjes.
En de dames zijn verwend door jou met al je mooie quilts.
Wat wil je nog meer??
Groetjes
Bernadette

Unknown zei

Gelijk bij de eerste foto dacht ik al; huh hebben ze in Nederland nu ook zo´n gebak? ha haa...eet ik hier regelmatig...lekker!

Lucy zei

Wat en speciaal cadeau Ingrid, die familie lapjes. Prachtig.