woensdag 18 januari 2017

"Het Weerpraatje van Kleine Muis"


We schakelen over naar Kleine Muis,
Kleine Muis,
je bent in beeld,
hoe staat het met het weer vandaag?

Kleine Muis,
schraapt zijn keel,
en piept zeer schattig,...

Nou dames & heren en hartelijke Koekeperen,
het ziet er naar uit dat het overal,...


hartjes sneeuwt.
En dat voelt,...
heeeeeeeel LIEF.

Zo lief,
dat ik meteen van de gelegenheid gebruik maak,...


om,
 in de hartjes,
 een hartelijke sneeuwengel te maken,...
;o)


Pssst Kleine Muis,...
nu zijn er de afgelopen jaren door Goof al zoveel foto's van je gemaakt,
en het valt me nu pas op,
 dat je op je neusje een hartje hebt zitten,
en,
ook zo grappig,
dat je snorhaar als een pijltje er naar wijst,...
...
...
Uhm Goof ,...
wil je niet zo van dichtbij zitten te koekeloeren,...
ik ben druk bezig met,
 de hartjessneeuwengel.

Okidoki Kleine Muis.
;o)


Hartelijke sneeuw groetjes van Kleine Muis,
en

10 opmerkingen:

marion anderson zei

wwwhhhaaa wat een geweldig verhaaltje, echt je MOET een boek uitbrengen !!!!!! liefs ..xx

OmaSannie zei

Te leuk en jouw hartjes.. ohhhhhhhhhhh Wil geen naaper zijn maar... heb nog zoveel roodjes..Echt geweldig...

erika zei

Hahaha, Kleine Muis een hartjesengel?? HartjesBengel zul je bedoelen.
Geniet maar van de hartjessneeuw Kleine Muis.

Grietje vanKempen zei

Wat een heeeerlijk logje. Ik zit te genieten met een lach van oor tot oor. Dág kleine muis en Ingrid....een fijne dag hoor!

Wilma Kuin zei

Hoi lieve kleine muis..
🐀

marion zei

dank je wel kleine muis

Floor zei

Het sneeuwt hartjes.... wat zou dat prachtig zijn als de hele wereld vol ligt met hartjes!
Jij kleine muis hebt mijn hartje gestolen hoor.
Een knuffel van mij en ik hoop je nog vaak te zien op het blog van Ingrid met de lieve hartjesneusje.
Floor

Nicky zei

Hihihi ja een boek, wij willen een boek!!! Knuff, vero

Guusje, zei

Wat een heerlijk logje en mooie lieve hartjes

Nifty Quilts zei

So very pretty! I can see that the mouse likes it too.