donderdag 23 februari 2017

"Een paar 1000 of zo,..."


Potje thee,...


theekopje,...


uhm,
 chocola erbij?

Leuk hè zoals je met lapjes kunt spelen.
In werkelijkheid geen theepotje of chocola hier op tafel,
maar wel,


een enorm grote beker met thee.
Heerlijke thee,
van vriendinnetje gekregen.

Het is een mengsel melange van zoethout, anijssterren, jeneverbessen,
en nog meer.
Toen ik het zakje met de losse thee voor het eerst zag,
vroeg ik voor wie dat konijnenvoer was,...

Zo ziet het er een beetje uit.
En LEKKER dattie is,
die thee.
:o)


Ik ben vanmiddag weer eens aan het tekenen en knippen,...


De geknipte hartjes worden niet meer in het hartenblikje gestopt.
Dat is te klein voor hen geworden.
De hartjesfamilie wilde graag verhuizen,
naar iets groters,...


Het is de hartjestrommel geworden.


Het zal wel even duren eer dat de trommel vol is.


Het gelukspoppetje mag er ook weer bij.
:o)

Deze Goof heeft zoveel hartjes zitten te tekenen,
dat de blauwe uitwasbare stift besloten heeft,
niet meer mee te doen.

Da's wel jammer,
als je zo lekker op dreef bent.
Dan maar weer verder met,


hartjes appliqueren,...


Ach wat schattig.
Hoeveel heb je er al Goof?

Uhm,...
ik geloof iets van,... 
460,..
:o)

Hoeveel moeten er nog?

Uhm,...
ik geloof iets van een paar 1000 of zo,...
...
...
:o)

Fijne donderdag allemaal,
en,

10 opmerkingen:

Grietje vanKempen zei

Ik dacht 'ze is er bijna'. Maar je moet er nog zo veel!
Maar dat komt wel goed uit, want ik heb nog iets voor je.
Gelukkig zie ik je 10 maart ...... surprise!!! :-))

Phyllis zei

Het is bij jou altijd Valentijnsdag <3 <3 <3 !

Joanne zei

Mooi hartjes Ingrid!
groetjes,
Joanne

Bernadette van gils zei

Een paar 1000?? Hoe groot ga je je hartjes quilt maken dan.
Ik voorlopig nog steeds 1 per dag,op het eind van het jaar kijk ik of ik de quilt groot genoeg vind of dat ik gewoon verder ga
Groetjes en veel hartjes plezier
Bernadette

Floor zei

Dacht eigenlijk dat er maar een paar blokken gemaakt moesten worden vol met hartjes, maar kennelijk gaat het een hele hartjesquilt worden.
Pffff, nog een paar duizend.... maar het is verslavend denk ik, dus veel plezier.
Groetjes,
Floor

OmaSannie zei

Ik hou d'r van liefs mij xxxx

BezigeBijMirjam zei

Dat zijn er al weer heel wat daar in het hartenblik. Je kan weer vooruit. Kopje thee, lekker steekjes zetten. Laat het buiten maar waaien. Maar je moet natuurlijk wel met Margootje naar buiten. Het arme hondje zal bijna weggeblazen worden.

marijna zei

Mooie stof, die rode. Ben je iets nieuws aan het maken met dehartjes Of is dit nog je hartjes quilt?

marion zei

wat een heerlijk project...ik hoop je te zien de 11 de....

MoniQuilt zei

Hallo Goof ,dat ziet er weer gezellig uit!!Ook mannen hebben weleens een briljant idee..... Geniet van je fijne slaapkamer met een hele mooie quilt aan de muur. Groeten vanuit een nieuw piepklein quiltwinkeltje in Kalenberg ... MoniQuilt hoopt je ook een keer te strikken voor een show en tell !!!!