zondag 26 februari 2017

Herkenbaar?


Met ManLief op stap,
naar Ikea,
voor allerlei handige dingetjes in huis,
een paar zakjes ophanghaken,
voor allerlei keukengerei,
een hele grote ook al weer zo handig,
 goedkope houten snijplank.


Houten kledinghangers,
die stonden bovenaan het boodschappenlijstje,
want we hebben in dit huis,


 allemaal van die fijne inbouw hangkasten,
en ook,..
nieuwe dekbedovertrekken.


Ik dacht zelf,
dat is helemaal niet nodig,


maar ManLief vond van wel.


Hij koos een paar mooie uit,
wat extra kussenslopen erbij,
en we konden naar huis.


Thuis,
zag de slaapkamer er ineens heel mooi en luxe uit met 't nieuwe roze beddengoed.


En toen,...
dacht ik,...
waar is de hamer,...


want er moest gewoon een quilt aan de muur,...
de mooie wit met roze Chinese blokken,


met daar tussen,
 de borduurtjes naar het Life is Beautiful patroon van Helen Stubbings.
Herkenbaar?


En als vanzelf kwamen er toen ook roze hartjes,...
Het werd een hele roze week,...
En dat allemaal,


vanwege een mooi roze-wit gestreept aan de ene kant,
en aan de andere kant geruit,
dekbedovertrek,
dat Manlief had uitgekozen.
Herken je dat?
:o)

Fijne zondagavond allemaal,
en,
nog even een extra toevoeging aan dit verhaaltje,
omdat er toch weer vragen zijn naar het hartje,
dat inderdaad een snoephartje is,
en ongeveer de grootte heeft van een 2 Euromunt

Ik gebruik het fijne Supergoof malletje,
dat,
HIER verkrijgbaar is in het Nederlands,
 en,
 HIER in het Engels.


9 opmerkingen:

OmaSannie zei

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!(Ik heb, van de week bij Ikea, van die geweldig roze geruite kindergordijntjes gekocht voor de achterkant van Foep... Liefs mij xxxxxxxxxxxxxxxxx

Marijke zei

Leuk dat je man deze kleur uitzoekt en de life is beautiful staat er prachtig mooi bij, mijn dochter heeft deze quilt van mij... en ja, dat weer een inspiratie om met deze kleur verder te gaan! P.S. heb veel plezier, na een jaar niet met naald en draad bezig te zijn geweest, met het maken van je patronen van Foep! Dank je wel voor de inspiratie!
lieve groetjes van Marijke

Jeanny zei

Ooh, wat fantastisch!

Quilting Moesje zei

:0)))

BezigeBijMirjam zei

De Duo quilt Chinese blokken en Life is beautiful cirkels hangt er mooi. Grappig dat jouw man een dekbedhoes met roze heeft uitgekozen. Hij weet natuurlijk maar al te goed dat dat een kleur is waar jij veel van houdt.!

quiltsathome zei

Het ziet er vast erg leuk uit op je slaapkamer ! En die teksten van Life is Beautiful vond ik prachtig. Ik heb ze op je quilt gezien, een aantal jaren geleden toen je quilts tentoon gesteld waren in Vijfhuizen. Nog veel plezier met het maken van je hartjes.

Annelies zei

Ik herken het niet, maar heel gezellig om te lezen !

marion anderson zei

roze...is helemaal mijn kleur...geniet van je nieuwe slaapkamer en dikke knuf...xxxx

Floor zei

Wat een romantiek bij jouw in de slaapkamer, al dat roze!
Ziet er heel lief uit, en fijn dat je man er ook van houdt.
Een quilt aan de muur met spijkers, fijn dat dat lukt, hier in de beton kan het alleen met een boorhamer.
Welterusten voor vanavond, en droom maar lekker onder je nieuwe dekbedhoes.
Groetjes,
Floor