woensdag 22 februari 2017

"Uitjes"


Hoi lieve allemaal,
daar ben ik weer,
om even te vertellen over de gezellige dagen die ik vorige week heb mogen hebben.

Eerst werd ik gastvrij ontvangen door Monique van De DijkQuiltster,
om een Supergoof Trunkshow te geven.
Supergoof,
was een verrassing voor de dames van de bee 'Klets en Patch'.
Het stond al heel lang in m'n agenda,
en eindelijk was het zo ver.
Een gezellige ochtend showen en tellen.
Helaas heb ik zelf helemaal geen foto's,
maar als je meer wilt zien kijk dan gezellig hier (klik)

Dat was op donderdag,
en op zaterdag?


Naar de woonkeuken van Jet en haar Mam,(klik)


om een workshop Ramen Lappen te geven,


met daarna,
als toetje,


een kleine Supergoof Trunkshow.


We werden heerlijk verwend door Jet.


Het Ramen Lappen ging ook weer KEIGOED.
En toen ik thuis was,
wat ging ik zelf voor quilterigs doen op die zaterdagavond?


Hartjes maken natuurlijk,...
Onder m'n eigen Ramen Lappie.

En Goof wat staat er binnenkort op de agenda?
 De gezellige Supergoofdagen op 10 en 11 maart in het dorpshuis.


Genoeg te doen,
dat snap je wel.
Maar toch nog tijd voor,
af en toe een hartje,....

Fijne woensdag allemaal,
en

4 opmerkingen:

marion anderson zei

geweldig, goed bezig , bezig bijtje en fijn genieten, je heel veel lieve mensjes een keimooie dag !!!...liefs xxx

Bernadette van gils zei

Oh wat een lief hartje met dat hertje erop.
En heerlijk om te lezen dat je weer leuke dagen hebt gehad.
En dan de Goofse dagen in maart. Oh wat heb ik daar zin
Groetjes
Bernadette

Joan zei

I really enjoy your blog, and all the beautiful pictures! Our granddaughter lives in Amsterdam, we live in California! Thank you for sharing your wonderful talents!

OmaSannie zei

10 maart ben ik er bij...Zin in! Liefs mij xxx