dinsdag 25 april 2017

"Een binnenkijkje bij Goof op zolder,..."


En vertel eens,
met wat voor quilterige zaken,
 ben je bezig Goof?

Nou,
natuurlijk nog steeds aan het BeeeeeePeeeeeën,...
Je weet wel,
het Broderie Perse voorproefje,...

Het koninklijke blok met de winterkoninkjes is lekker opgeschoten,
dus tijd om het even bij de anderen te leggen,
gewoon,
voor de lol,
kijken of het leuk staat bij mekaar.

En daarvoor wandelt Goof helemaal naar de nok van het circus,
schuift een gordijn opzij,


Hé,
is dat niet de achterkant van die mandjes,
gemaakt naar het patroon uit het boek,
When the cold wind blows,
van de dames van Blackbird Design?


 Ja dat klopt,
je hebt het helemaal goed.
Die joekel van een quilt is nu een gordijn geworden,
en daar geniet Goof enorm van.

We zijn nu op bezoek bij Goof op zolder.
En wat ligt daar op de grond te vallen?


Het Broderie Perse Voorproefje.


Jeetje,
wat wordt die GROOT.
Ligt zeker wel erg in de weg,
zo op de grond?

Uhm,
nee niet echt hoor.
Het is ruim bij Goof op zolder.
En dat niet alleen.
Het is er ook nog een zootje.

Maar als je beloofd daar niet op te letten,
dan mag je wel een binnenkijkje nemen,...
Beloofd?

Oké,
kijk maar,...


En nog een stukje,...


Inderdaad,
ruimte genoeg daar bij Goof op zolder.
Wat daar op de blauwe muur hangt,
wil je weten?


Oh,
dat zijn de kleine hartjes,...


daar moeten er nog veel meer van worden gemaakt,...
net zoals de Broderie Perse blokken.
want,
ook daar,
 is Goof nog lang niet klaar mee.


Links en rechts mag nog een rijtje komen.

Jeetje wat een WERK.

GELUKKIG WEL.

Want ook daar,
wordt Goof,
  BLIJ van.
:o)

Fijne dinsdag allemaal,
en,

18 opmerkingen:

Carin Wijnand zei

Oh wat prachtig allemaal.... <3

Bernadette van gils zei

Oh wat een heerlijke zolder heb je daar . En al zoveel hartjes en BP blokken. Zo mooi allemaal.
Volgens mij is het heerlijk vertoeven op die zolder van jou.
Dankjewel dat ik zo een kijkje mag nemen en een zootje?? Dat valt wel mee hoor. Heb je mijn hobbykamer nog niet gezien 😁😁😁
Groetjes
Bernadette

Anoniem zei

Prachtige werkruimte/zolder heb je en wat ben je alweer ver met de hartjes. En de BP wordt ook zo mooi. En helemaal geen zootje, Groetjes Wilma

corrie zei

Wou wat een mooie zolder heb jij daar ingrid heerlijk met al die mooie kostbaar heden
Rommel?ik zie alleen maar mooie quilts en die lieve hartjes
Liefs van mij

Unknown zei

Helemaal echt de quilt-zolder, zoals het moet zijn waar je,je helemaal thuis kunt voelen. Alle nieuwe Goofs quilt-creaties zijn echt prachtig, ben benieuwd hoe groot(s) de objecten weer gaan worden.
Groetjes, Anita

Rita zei

Wat een heerlijke werkplek, deze zolder

OmaSannie zei

Is idd perfect zo..zie het snel ben zo benieuwd😍😍 xx liefs mij

Floor zei

Mocht er niet op letten..... dus ging ik er juist expres op letten.... nergens geen rommel te bekennen Goof! Nog nooit zo'n nette zolder gezien.
Heerlijk, wat een ruimte, wat een genot om daar te mogen werken.
Leuk idee een quilt als gordijn.
Jij ook een fijne dinsdag!
Groetjes,
Floor

Grietje vanKempen zei

Ooooohhhhhhhhhhhhhh.........wát mooi!!!!

Brouwertjes quilts en meer zei

Hoezo een zootje? Moet je mijn zolder zien. Het is juist een heel gezellige ruimte waar het goed toeven is. Prachtig!

Else zei

Heerlijke ruimte lekker van genieten XX

Nifty Quilts zei

All so beautiful!

Evelyne zei

Wat word De Peee Beee leuk zeg! Ik ben er ook druk mee en natuurlijk ook met de Foep quilt en ook nog aan het ramen lappen. Die kleine hartjes vind ik ook al zo leuk! Ik heb het malletje en nu jeuken mijn handen om ook daaraan te beginnen! Kortom het lijkt hier wel een beetje een "Goofs huis"!
Heerlijk om aan te werken al die quilts!!
Dankzij al jou inspiratie, kom ik de zomer wel door!

Liefs van mij.
Eef

marion anderson zei

ooooh wat gezellie, ik vond het geweldig bij je op zolder...bedankt dat we mochten kijken..xxx

Frea zei

Wat een heerlijk grote zolder. Daar ben ik echt wel een beetje jaloers op en met mij denk ik vele quiltsters. Daar zal nog veel moois worden gecreëerd.
Ik zou het leuk vinden, als we nog eens vaker bij je op zolder mogen gluren. En de rommel zie ik niet. Mijn veel te kleine, overvolle quiltkamertje ziet er heel anders uit ( georganiseerde rommel).

quiltlodge gerda zei

Hahaha, rommel zeg je???? Ik wou dat ik dat soort rommel had!😂

erika zei

Zucht, wat een heerlijke plek heb je daar op zolder, zoveel ruimte!
Ik zou zo wel met je willen ruilen al heb ik zelf ook een fijn werkkamertje.
In mijn kamer is veel meer rommel, ik ben ook met 3 quilts bezig. Moet nodig weer opruimen, maar ja, dan zie ik weer iets quilterigs liggen en voor je het weet.....

Annelein zei

Ohhhh.... Ingrid.... je eigen quiltparadijs....