maandag 24 april 2017

"Op maandagmorgen,..."


heeft Goof hard gewerkt in haar moestuin,....
oftewel,
 het moestuintje van appiehappie,
doet het eindelijk,...


Jippie,
dat kunnen in deze zomer,
 komkommers worden uit eigen moestuindakterras,...
:o)


Op deze maandagmorgen,
is Goof ook nog,
 van haar geloof gevallen,
en heeft het beddengoed gestreken,...


Ja echt waar,
je leest het goed.
Goof strijkt,...

Jeetje.
Het moet hier niet gekker worden.

En Gootje?


Die ligt een beetje mal te doen.


In de 80 Bloemetjes quilt van Opa Rein

Oftewel,
het is hier een vrolijke maandag.
Bij jou ook?

Veel plezier vandaag,
en,

8 opmerkingen:

Floor zei

Het wordt vanzelf wel een vrolijke maandag als ik jouw blogje lees.
Gekke Gootje, en een echte "moestuin" op jouw vensterbank :-)
En Goof aan de strijk! Het moet inderdaad niet gekker worden.
Het is toch wel eenmalig hรจ, anders moet er een dokter langs komen haha!
Wie weet ga je het wel leuk vinden....
Groetjes en ook al vast een vrolijke dinsdag.
Floor

christine zei

Oh wat lees ik nu strijken ???? Jij?wil je nog een beetje???kom maar halen je weet waar ik woon๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

OmaSannie zei

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaa, xxxxx liefs mij

Bernadette van gils zei

Hoop voor je dat er veel komkommers aan je plantje komen.
Jij strijken, het moet niet gekker worden ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Lieve Gootje mag best een beetje vreemd doen, dat hoort af en toe.
Hier ook leuke maandagmorgen want ik zit nog na te genieten van een leuke zondag met mijn kinderen en 3 kleinkinderen.
Geniet van het leven samen ❤
Groetjes
Bernadette

Lida zei

Heb ook staan strijken en ja ook het beddengoed, was helemaal gekreukeld uit de droger gekomen, dus ik moest wel! LOL! Helaas ligt Tara er niet zo vrolijk bij als jullie Gootje, morgen voor onderzoek naar de dierenarts foto's en bloedonderzoek, ik hou mijn hart vast en kan er niet van slapen, maar duim maar voor ons! Knuffel
Lida

erika zei

Ik vind het tijd worden om de krant te bellen! Er gebeuren gekke dingen in
Kampen: Gootje doet gek, Goof doet nog gekker, gaat het wel goed daar of is het het voorjaar?

Brouwertjes quilts en meer zei

Wat hoor ik nou???? strijken????????
en wat is Gootje toch een schatje. Ik krijg deze week ook weer een teckelina te logeren. Catootje komt voor de tweede keer 2 nachtjes proefslapen.

Annelein zei

Hier wordt het beddegoed altijd gestreken... omdat ik zo van de mooie strakke stapeltjes geniet....*รœ*...