vrijdag 21 april 2017

"Zo Lief"


Afgelopen zaterdag,
Paaszaterdag,
toen Quilt Juffie Goof (ikke) 'n broderie perse workshop aan het geven was bij Quilt Studio het Gooi in Eemnes,
was Manlief thuis.
Thuis maar ook op pad om boodschappen te doen.

Dat vindt Manlief helemaal niet erg.
Hij doet altijd de boodschappen,
en,...
echt waar,
kookt ook altijd.
En.
Dat
Is.
Altijd.
Heerlijk.


Er was een paasmarkt in de straat.
Daar heb ik niets van mee gekregen,
ik was immers weg.
Manlief en jongste dochter wel.
Jongste kwam met de trein,
helemaal van de andere kant van het land,
naar het oude Hanzenstadje.
En ze hebben meteen samen boodschappen gedaan.

Broodnodige boodschappen,
en leuke verwenboodschappen.

Ook voor mij.


Een enorme bos roze rozen van de markt.
Jongste dochter koos de kleur,
Manlief onderhandelde over de prijs.
Op Paaszaterdag,...
...
10 euro,...
....
Manlief en jongste waren in hun nopjes.
En ik?
ik ook.


Ik geniet al de hele week van rozen door het hele huis,...
heb al zo veel foto's gemaakt.

De rozen zijn prachtig.
Ze zijn stevig.
En gaan ook helemaal open.
Zo mooi.
Zo LIEF.
xx

Fijne vrijdag allemaal,

12 opmerkingen:

OmaSannie zei

Wat een leuke,lieve en gezellige thuiskomst zeg..Heerlijk voor je xx liefs mij

Rita zei

Dat is echt een verwenaktie, en zeker als ze zo lang staan, geniet er maar van

Bernadette van gils zei

Oh wat lief en zulke mooie rozen. Ik hoop dat je er nog lang van mag genieten.
Groetjes
Bernadette

Unknown zei

LIEF, en...."JE KRIJGT WAT JE GEEFT"

Marjolein den Boer zei

Heerlijke plaatjes, en wat fijn om midden in de rozen te zitten. Ruikt vast zalig!

erika zei

Zo, dat is verwennen!!! Leuk hoor

Floor zei

Prachtig al die rozen overal. Lief hoor van je man en dochter.
Onderhandelen over de prijs..... dat heb ik nog nooit gedaan met bloemen.
Groetjes,
Floor

Brouwertjes quilts en meer zei

Wat een mooie rozen, mijn lievelingskleur. En wat mooi dat ze allemaal uitgekomen zijn.

Ivy, Phyllis and Me! zei

Good Afternoon Ingrid, What a wonderful surprise to receive a beautiful bouquet of pink roses from your husband and daughter. I love that your daughter chose the colour pink and your husband negotiated the price of the roses.
Roses are my favourite flower also and I grow many varieties in my garden.
Have a lovely weekend.
Best Wishes
Daphne

Lijntje zei

Dag Ingrid,
Dankjewel voor de verhaaltjes. Ik geniet er altijd zo van en het is de hoogste tijd om dat weer eens te laten klinken.
Fijn en vrolijk weekend gewenst!
Lijda

Quilting Moesje zei

Wat heerlijk om zo thuis te komen :o))

Annemieke zei

Erg mooi en lief, ook fijn weekend voor jou,
Groetjes
Annemieke