zondag 28 mei 2017

"Quiltzorg op maat gemaakt"


Op vrijdag en zaterdag,


was deze Goof,
 in het Westhoffhuis in Lunteren.


Een geweldige locatie,


met topcatering,


volop ruimte,


airco die het voortreffelijk deed,


geen idee gehad van de hitte buiten,...


lieve quilters,


het fijne winkeltje van Amaryllis-Lifestyle,


met lapjes die je zograagwilthebben,


en allerlei handige snufjes,


en schattige hebbedingetjes,
en,....
tadaaaaaaaaaaaaa,



Susan had heel veel quilts meegenomen uit Australië.
JIPPIE!
We werden getrakteerd op een 
lieve,
leuke,
grappige,


mooie show & tell.
En er waren de workshops.


De eerste dag heeft deze Goof een workshop gevolgd,
van de schattige Anniequilt,
die uitkomt als BOM,
over een paar maanden.

De tweede dag mocht ik meehelpen in het Amarylliswinkeltje.
En ondertussen?
Heb ik genoten,


van de vriendelijke ontspannen sfeer.
De verhalen,
want dat heb je met quilters,
die op hun gemak,


ontspannen steekjes maken.

Die vertellen,
en delen persoonlijke levensmomenten,
dingen van alledag,
die lief en ontroerend zijn,
en ook heel heftig.
En ondertussen,
zit je in een quiltcoconnetje,
en,...


krijg je 'special quiltcare',...
persoonlijke aandacht,


quiltzorg op maat gemaakt.



Het waren heerlijke dagen,
lekker koel qua temperatuur,
en verder?
Vol warmte.

Dank lieve quilters!
Dank Susan, Coriene en Dicky.
Deze Goof is aan het nagenieten.
:o)

Voor alle informatie en patronen van Susan Smith,

PS,
van tevoren maakte ik me wel zorgen,
want m'n Engels,
is niet je dat,....
ik versta het uitstekend,
maar spreken,...
tja,....
dat is weer wat anders,
het komt er zo kinderlijk uit,...
Maar dat geeft niets,
Susan begrijpt je helemaal,
en er was altijd wel iemand die HET Engelse woord wel wist.
Dus no panic.
;o)

Fijne zondag allemaal,
en,
zoals altijd,...

14 opmerkingen:

Marianne Gooren zei

Heerlijk verhaaltje... En nu lekker nagenieten! xxx

marion anderson zei

Geweldig meis dat je genoten hebt , en in het winkeltje staan lijkt me helemaal iets voor jou. En nu nagenieten op je balkonnetje..liefs xxx

ria vogelzang zei

Wauw! Wat een heerlijke dagen!! Wou wel dat ik erbij was geweest.. :D
Nog lekker nagenieten!
<3

Quiltlia zei

Ook heerlijk dat klinkt als heel leuk.Van dat Engels praten heb ik ook last.Ik versta het prima en lees hele boeken en tijdschriften,maar dat praten.Fijne Zondag.Groetjes Lia.

Chookyblue...... zei

What a wonderful weekend..... Looking forward to seeing your quilt come to life.......

wilma oud zei

Heerlijk verhaal en mooie foto's Ingrid. Ik ga eens bij amarilys kijken naar haar nieuwe BOM

BezigeBijMirjam zei

Vanaf de foto's ziet het er ook uit als een relaxte dag. Mooie quilts van Susan. Ik ben nieuwsgierig naar de Annie quilt. En wat het Engels betreft Ingrid: je moet maar zo denken, jij probeert het. Susan spreekt geen Nederlands! Fijne zondag verder!

Unknown zei

Alweer veel gemist, maar door de heerlijke woordjes goed begrepen hoe jullie hebben genoten.

Annelies zei

Een heel warm verhaal ! Leuk !

Annelies zei

Een heel warm verhaal ! Leuk !

Bernadette van gils zei

Wat heerlijk dat jij/jullie zo genoten hebben van al dat moois. Ik was er graag bij geweest maar durfde niets af te spreken ivm operatie waar ik op moest wachten.
Nu kun je fijn nagenieten van al die prachtige quilts en ik ben erg benieuwd naar de nieuwe BOM van de Annie quilt
Groetjes en fijne zondag
Bernadette

Evelyne zei

Op dit moment vind ik het wel weer jammer dat ik niet in Nederland ben! Maar wie weet.Wat veel mooie quilts zijn daar te zien geweest, echt fantastisch.Leuk dat je ook even winkeljuf was en over dat Engels denk ik altijd maar," wij zijn toch degene die het maar proberen in een andere taal"! Ik had ook een leuk weekend ik ben gaan kijken naar het nestje van mijn nieuwe hondje! Over 3 weken mag ik hem gaan halen.
Hoop dat die weken snel voorbij zijn!
Liefs en lekker nagenieten!
Eef


Unknown zei

Ingrid, je hebt het super verwoord.
En voor herhaling vatbaar.
Silvia

Annemieke zei

Wat een gave dagen waren dat zo te lezen en te zien! Fijn zoveel foto's:)
Groetjes
Annemieke