zondag 15 oktober 2017

"Het eerste voorproefje thuis,... "


De enige echte eigen
Supergoof Broderie Perse handleiding,
met alle tips,
 voor thuis lag klaar,


Kleine Muis had de supervisie 
in het,
 koffie en thee keukentje,...


Er waren gezellige hoekjes,...
En een grote tafel,
waar gelachen,
gesnoept,
hard gewerkt,


en lekker geluncht werd.


Het gevulde vegan soepje en de lekkere broodjes,
gemaakt door die lieve Schat van mij,
gingen er goed in.
:o)


Nog wat extra vitamientjes,...

Hard gewerkt?
Laat eens zien Goof,...


Allemaal,
weer,
heel 
verschillende
unieke broderie perse kransen zo LEUK.


Of het beviel bij Goof op zolder?
Ja zeker.
Het smaakt naar meer.
Mocht je ook een keertje willen komen,
kijk dan hier (klik)


En als je zin hebt om een keer met 
je vriendinnengroepje te komen,
dan kunnen we altijd een dagje plannen.
:o)

broderie perse voorproefje van de ene kant

Ik ga de komende week eens kijken naar 'n B&B
in de buurt.
Want daar is ook vraag naar.
De ene dag een workshoppie,
lekker slapen in de B&B,
en de volgende dag,
een ontbijtje,
en,
een wandelingetje naar Goof op zolder,...
Klinkt goed.
:o)


broderie perse voorproefje van de andere kant,...

Bedankt lieve workshoppers,
die van heinde en verre kwamen,
voor de eerste broderie perse workshopdag bij 'Goof op zolder'
En heel veel plezier met,
beepeeën thuis.
:o)


Wat wij vandaag ga doen?
lekker bijkletsen, knuffelen, snoepen en lachen met jongste kind.
En met een big smile terug denken aan,
de eerste beeepeeedag op zolder,...
:o)

Fijne zondag allemaal,
en,



21 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Ziet er heel gezellig uit en wat fijn dat je zelf ook zo genoten hebt. Zijn mooie dingen gemaakt daar bij jou op zolder. Nu lekker uitrusten en genieten met je lieve schat en kind en niet te vergeten Margootje.
Fijne zondag en groetjes
Bernadette

Annelies zei

Dat ziet er erg gezel!ig uit en wat een mooie resultaten !

Unknown zei

De kop is er af Ingrid! Je eerste workshop! Hartstikke leuk en als ik dan terug denk dat je nauwelijks een trap opkon door die pijnlijke knieën van je. Je bent een heel eind gekomen! Bij Goof op Zolder klinkt als een klok. Veel gelukwensen met je eigen onderneming!

marion anderson zei

ooooh wat een geweldig blogje weer...enne de kop is eraf..liefs aan de jongste en geniet ervan , liefs mariontje

Joanne zei

Congratulations Ingrid!
Het eerste voorproefje op zolder thuis is een succes!
Ziet er leuk en gezellig uit!
De lunch menu klinkt heerlijk lekker!
Zo veel verschillende beepeeen !
fijne zondag!
groetjes,
Joanne

BezigeBijMirjam zei

Wat fijn voor je Ingrid dat het een leuke dag was, die eerste workshop dag bij jou op zolder. En weer de zo bekende leuke, gevarieerde resultaten. Die met de kerstlapjes vind ik ook een plaatje! Het ziet er allemaal even gezellig, verzorgd en lekker uit. Ooit een keer wil ik ook een workshopje bij jou thuis volgen. Voorlopig geniet ik even van de verhaaltjes. Fijne zondag!

OmaSannie zei

Ok, ik heb vandaag al een g dus ging, na het lezen van al dit geluk, nog even door. Lieverd, ik kan niet vertellen hoe blij ik voor jullie ben. Alles klopt, de tafel is perfect zo, het hoekje bij het raam is geweldig geworden, alles is geweldig! Dikke kusssssssss voor jullie en big T.. liefs mij.

marijna zei

De kop is eraf, alles goed verlopen. Gefeliciteerd hoor! Het ziet er allemaal heel gezellig uit op de foto's.

Villa Zeezicht zei

Wat ontzettend fijn dat het zo'n geslaagde dag was Goof! Ik ben blij voor je!!

wilma oud zei

Meis, wat ben ik blij dat een droom van jou uitkomt. Het ziet er allemaal zo goed uit en de reacties zijn lovend. Ook de hulp van DH niet onderschatten. Nog heel veel succes met je plannen en geniet nu lekker met je jongste. Groetjes Wilma

Annemieke zei

Dat ziet er gezellig en goed uit!!! Fijn dat het zo goed liep. Ik ben altijd verrast hoe mooi die kransen er iedere keer uitzien. Zo verschilend en nog nooit een die ik lelijk vond:)
Heel veel succes verder met: 'Bij Goof op zolder', Klinkt goed!
Groetjes
Annemieke

Floor zei

Gefeliciteerd met je eerste echte Goof-dag op zolder Ingrid!
Kan me voorstellen dat je dat veel vaker wilt.
Goed dat kleine muis de boel in de gaten hield, daar had je vast een grote steun aan.
Groetjes,
Floor

Unknown zei

Lieve Ingrid,

Ik was een van de gelukkige die bij jou op zolder mocht komen, ik kwam ogen, oren en handen te kort en heb genoten van deze super verwen dag bij Goof op zolder. Dat ik hier voor 1 uur en 3 kwartier in de auto moest zitten was het meer dan waard.
Heel erg bedankt voor deze super Goof verwen dag.

Brouwertjes quilts en meer zei

Leuk om te zien dat het zo'n geslaagde dag was en wat hebben ze allemaal mooie dingen gemaakt.

✿ Inmaculada ✿ zei

Me ha sorprendido esta labor.....es una corona para Navidad???? O es un mantel???
Me gusta mucho....besos

Nieske zei

Dankjewel Ingrid voor de fijne workshop en de heerlijke lunch.
Ik heb genoten.
Groetjes Nieske

Evelyne zei

Dat klinkt als geslaagd! Wat fijn voor jou! Na al al die voorbereiding en spanning vooraf. Gelukkig had je goede hulp, de broodjes zien er zo lekker uit en dan nog die kleine beheerder van de koffie en theehoek erbij , dan kan het eigenlijk niet mis gaan!

Succes en lieve groetjes,
Eef

Ineke zei

Wat heerlijk, zo'n workshopje ;-)

Aunt 'Reen zei

Such beautiful beginning to everyone's broderie perse at your workshop! I would love to attend your workshop one day. Perhaps my next trip to the Netherlands.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Het ziet er super gezellig uit. Jouw sfeer. Leuk!!

Carli The Quilter zei

Thank you for the inspiration!