zondag 22 oktober 2017

"Plaatjes & Praatjes van Margootje, deel 2"


En dan ineens,
is het zo ver,...
deel 2 van de BOM Quilt,
"Plaatjes & Praatjes van Margootje" is uit.

Margootje heeft weer veel beleefd,
er is genoeg te vertellen,...
en dat is allemaal te lezen in het patroon.

Na 12 maanden heb je een grote teckeltjesquilt gemaakt,
en bij elk van die 36 verschillende plaatjes/blokken,
 hoort weer een ander uniek praatje/verhaaltje.
:o)

Hier boven zie je een stukje van Margootje in de winkel van Mevrouw Eekhoorn,
dat is blok 6.


Margootje die de Maan versiert.
Dat is blok 5.
En waarom ze dat doet?
Dat is zo'n lief verhaaltje,..

En,
blok 4?
Daar doet Margootje de was,...
 ze is er een expert in.


;o)

De deelnemers aan de bom,
krijgen het 2e deel,
deze week met de post.


Of je nog mee kunt doen?

Ja hoor,
dan ontvang je gewoon deel 1 en deel 2 tegelijk,
scheelt iets in de verzendkosten,..
en ga je gelijk op met de andere deelnemers.

Kijk voor alle info hier (klik)

Mocht je de afgelopen weken
 nog geen antwoord van mij hebben ontvangen op je mailtje,
dan klopt er iets niet.

Kijk of je mijn e-mailadres goed hebt getypt,....
ssupergoof@hotmail.com,
inderdaad heel raar dubbel s dus,... ss,
of,
controleer je spam box,
misschien zit daar mijn antwoord in.
;o)

De quilt "Plaatjes & praatjes van Margootje" is een Supergoof ontwerp.
En alleen bij Supergoof verkrijgbaar.

Fijne zondag allemaal,
en,

17 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Wauw wat een leuke blokken weer. Dat wordt voor de brievenbus liggen deze week 😁😁
Succes met alles versturen en voor diegene die twijfelen om mee te doen : GEEOON DOEN. Margootje is zo leuk om te doen en voor de prijs hoef je het niet te laten 😀😀
Groetjes en fijne zondag
Bernadette

OmaSannie zei

Geweldig! Jij bent Geweldig! Margootje is geweldig.....liefs mijxxc

Annelies zei

Wat een leuk nieuw blok !

Rita zei

Ziet er weer heel gezellig uit. Fijne zondag. Gr. Rita

Phyllis zei

Zo schattig, wat een lieve blokken, mooie ontwerpen!

marion anderson zei

Heerlijk blogje en laat het weer nu ook meewerken..hihi...ik ga je mailen voor deel 2 ...geniet ervan , liefs mriontje

corrie zei

Ach ach ach wat snoezig weer en wat ben ik blij dat ik toch overstag gegaan ben
Al moet ik nog gaan beginnen
Zo als je weet ben ik nog met groep 2 bezig toch maar proberen om margootje er naast te doen keuzes tijd pffffft
Al die mooie dingen van jou ��
Fijne zondag Ingrid xxx

tine zei

Wat een prachtige blokken.Ik ben fan.Het doet me op de één of andere manier aan Jip en Janneke denken en hun hondje Tackie.nu nog in de ban van Foep en de ooievaars quilt.Hoeveel kost de verzending naar België?groetjes Gratienne

Supergoof zei

Hoi Gratienne, de verzending van 1 deel naar België is 3,99 euro, en van 2 delen samen, 6,65 euro,...

Wilma Kuin zei

Wat ben je gezellig druk.... lief patroon!!

Noa zei

Ben benieuwd

Quiltlia zei

Heeeel leuk Ingrid.Het ziet er zo vrolijk uit.Groetjes Lia

taozeeland zei

Oohhh...dit is echt super leuk! Ik voel het kriebelen...ik wil ook...

Marianne Gooren zei

Enig! Wat een super blogje weer! Ook ik kijk uit naar deel twee! Zo'n leuke blokken om te maken😍 En inderdaad, mocht je nou twijfelen om mee te doen..... Gewoon doen!

Lida zei

Wat een leuke ideeën heb je er in verwerkt en de kleurtjes zijn zo lief! Knuffel
Lida

Rosa zei

It`s just fantastic!

Elizabeth zei

O, wat leuk! En o... wat jammer dat ik nog zoveel heb liggen...
Maar ik geniet lekker mee!