woensdag 18 oktober 2017

"Van 'n rommeltje naar 'n plaatje"


Slordig hè,....
Het is een stapel overhemden en boxershorts,...
Ze liggen daar heel slordig te liggen.
Maar,
ik ben er heel blij mee.

Allemaal gekregen van lieve Schatten.
Die me met zichtbaar ongeloof in hun stem vroegen,
kun je er echt nog iets mee doen?

Ja zeker.

Het was even een dingetje om de perfecte
streepjes en ruitjes uit te zoeken.
Natuurlijk werd ik daarbij 'geholpen',...


En toen ik m'n hulpje 
een beetje opzij schoof,...
dat was ook even een dingetje.

En aan het strijken sloeg,
kwam er vanzelf een mooi stapeltje.


Ideaal voor de sashings van,
 de "Plaatjes & Praatjes van Margootje".
De BOM,
 die nu al een paar weken lekker loopt.

Ik zie her en der foto's op FB en Instagram verschijnen,
van allemaal leuke teckeltjes met een pompoen,
die ook naar de bakker wandelen en op ezeltjesbezoek gaan.

Zo schattig allemaal.


Deel 2 zit er ook al weer aan te komen.
Het patroon ligt bij de drukker,
en ik verwacht binnenkort een mailtje dat ik ze op mag halen.
Elke keer weer heel GAAF.

Wist je dat je nog steeds mee kunt doen met deze bom?
En dat er ook 'n gezellige facebookgroep is,
voor alle quilters die genieten van,
 't Ooievaarshuis,
Foep,
 de Goofse malletjes en nu ook van de Margootje bom?
Hier vindt je de link (klik)

En nog even een klein stukje,


van een blokje
van de 2e maand,...


een teckelheksje,
Ja,
 Margootje maakt echt van alles mee,...

Fijne dag allemaal,
en,

4 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Wat een mooie overhemden en wat lief dat je die krijgt. Zulke schatten heb ik helaas niet.
En spannend weer wat maand 2 gaat worden. Het teckelheksje ziet er gelukkig niet eng uit. Ik lig al bijna bij de brievenbus te wachten 😀😀
Groetjes
Bernadette

OmaSannie zei

Zo leuk...xxxxxxxxxxxliefs mij

Marjolein den Boer zei

Heerlijk stapeltje, en dat neusje van de teckelina - priceless :-)

Annelies zei

Nooit lapjes genoeg is volgens mij het devies van menig quilter.