woensdag 22 november 2017

"Plaatjes & Praatjes van Margootje, deel 3"


22 November,
de hoogste tijd voor de Margootje quilt,
BOM bedacht en gemaakt door,
 Goof.

Het was de afgelopen dagen,
zeer nat buiten,
en eigenlijk kwam dat goed uit,
vanwege dit wel zeer toepasselijke blok.

Nummertje 7,
met het verhaaltje van
"Margootje in de regen,...."


En dan zie je bij blok 8,
nog net een kwispelend staartje van Margootje,
die een kijkje in de provisiekast neemt.

Het verhaaltje daarbij heet,
"Margootje regelt een ontbijtje,..."
Vast herkenbaar,...
;o)

En blok 9?
Dat heeft ook al met deze speciale tijd van het jaar te maken,...


Margootje wacht op Sint en Piet,...
Zo spannend,...
:o)


Hier het uitzicht voor mij,
toen ik met blok 9 bezig was.
"Room with a view"

De deelnemers aan deze bom,
krijgen deel 3 deze week met de post.
Altijd gezellig,
leuke post.

Fijne avond allemaal,
en,

5 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Oh wat zijn ze weer schattig. Morgen snel aan blok 6 beginnen en dan in de startblokken om naar de brievenbus te rennen.
Je view is prachtig 😍
Groetjes
Bernadette

OmaSannie zei

Helemaal leuk, ik loop ernstig achter door mijn eigen lichamelijke omstandigheden, door het feit dat ik eindelijk de rememberquilt heb afgemaakt voor iemand, dat is voor mij een belangrijke afsluiting geweest en ik ben nu nog even druk met de advent Angels, die deze week af moeten want het is zo 1 december. Daarna heerlijk aan alle blokken van Margootje verder. Jouw uitzicht is geweldig, liefs mij xxx

marion anderson zei

oooh wat fijn.en wat een gezelligheid bij jouw op zolder, liefs mariontje

yvon zei

Ziet er weer heel leuk uit...... ben benieuwd.... heb al veel leuke stofjes uitgezocht.

Marijke zei

Leuk je nieuwe blokken vooral de paraplu's en leuk de sint en piet!
fijne dag, groetjes van Marijke