dinsdag 6 maart 2018

"Zo gaat dat & een voorproefje,..."


Thuis werken,
is zo veelzijdig,....
de ene keer,
veel lieve quilters over de zoldervloer.

De andere keer is het heel rustig met de deurbel,
en is deze Goof druk met andere zaken,...
Die vaak ook met quilten te maken hebben,...


Op dit moment ben ik de Margootje-blokken
aan het quiltasyougo-en,...


elke keer weer zoek ik er een passend lapje bij,
 voor de achterkant.
Ik zit helemaal in een flow wat dat betreft,
 het gaat best wel rap,


maar,...
ik moet ze echt even aan de kant leggen,
Margootje BOM deel 7 moet volgende week naar de drukker,
dus,
achter de pc,


verhaaltjes schrijven,
patroon uitwerken,
foto's maken,
werktekeningen inkten,...

Het is net echt.
Nee Goof,
het IS echt.

Benieuwd naar deel 7?


Hier is een klein voorproefje.
:o)

Supergoof.Quilts is ook op Instagram te vinden,
zelfs met een filmpje,...
Had een nieuwe telefoon nodig,
en voel me nu net Catweazlle die 'electricity' ontdekt,...
;o)

Fijne dinsdag allemaal,
en,

12 opmerkingen:

OmaSannie zei

Te leuk, die klomp! ( kan ik nu wel gebruiken om mijn gips) liefs mij xxx

Bernadette van gils zei

Wat een leuke klomp. Doet me denken aan een oud liedje waarvan ik helaas alleen het begin ken. Weetiemand de rest ?
Het begon zo: simpe sampe sompe Bernadetje loopt op klompen
Spitter spetter spetter spat
.........
En de rest ben ik vergeten.

Succes met het verzorgen en laten drukken van maand 7

Groetjes
Bernadette

Grietje vanKempen zei

Wat ben je druk Ingrid, en wat wordt het prachtig allemaal.
Wat zal dat goed voelen dat dit er is dankzij jóuw fantasie en creativiteit. En dat zovelen hier van genieten.

Bernadette, is dit soms de tekst:
Simpe sampe sompe
Hannes loopt op klompen
Door de plassen dat het spat
Broek en kousen worden nat
Moeder roept: Hans, laat dat hoor!
Hannes stapt maar dapper door
Hij laat zich niet lompen

Nou, doeg! Fijne dag allemaal, ik duik weer in mn lapjes :-)

Bernadette van gils zei

Dankjewel Grietje
Het is een tijd geleden dat ik het zong en ipv Hannes zongen wij om de beurt een naam van onszelf en mijn broers en zussen

BezigeBijMirjam zei

Wordt ook vast weer leuk Ingrid. Toen ik de klomp zag met het zeiltje, dacht ik aan "een klomp met een zeiltje..." van Wilma. Uit de oude doos. Ha, ha!🤗

BezigeBijMirjam zei

En als je het liedje ook nog eens gezongen wilt horen, op YouTube kan dat!

wilma oud zei

Wat weer leuk. Ben benieuwd. Groetjes Wilma

Lianne van der Lint zei

Wat een schattig eekhoorntje Ingrid!!!!!!!!

Annelies zei

Succes met alles. Leuk om te doen, maar best veel werk !

Phyllis zei

Het ziet er allemaal zo lief en vrolijk uit:-)!

marion anderson zei

je doet het goed !!...liefs mariontje..xxx

Guusje, zei

Wat ziet het er weer leuk en lief uit. Succes met al het werk want het is heel veel werk.