zondag 19 april 2015

"Over Showen & Ramen Lappen,..."


Op deze vroege zondagmorgen zit ik met een 'big smile' achter m'n laptop,...
gewoon omdat het gisteren wederom zo leuk was.
Ja ik weet het,
 jullie zullen het nu onderhand wel zat zijn,
om mijn lyrische gedoe over de trunkshow en de workshops aan te moeten horen.


Ik kan er niets aan doen,
 het is gewoon leuk om quilters te ontmoeten, die een verwendagje uit zijn,
en dat verwendagje uit,
 is dan bij een mooie gezellige quiltwinkel,
 waar ik mag vertellen over m'n quilts en m'n dingen van alledag.
Om die verhalen kun je vaak lachen en soms ontroeren ze ook.


Gisteren was ik in het prachtige dorpshuis in Almen op uitnodiging van Marijke van Atelier Hartendief.
We werden verwend met brownies en worteltjestaart,
stoffige cadeautjes in de vorm van lapjes.


Supergoof (ikke) mocht vertellen & showen.
Ik zag hele lieve gezichten om me heen,
en,
 er werden me na afloop dierbare levensmomenten toevertrouwd.
Dankjewel daarvoor,
ze ontroeren me en ik neem ze met me mee.


Dus jullie snappen dat ik met die 'big smile' zit.
En weet je wat?
Quilt Juffie Goof (ikke) mag binnenkort naar Almen.
klinkt ook weer zo geinig,...
;o)


Wanneer?
Leuk hè,...
"Heel Holland Lapt",
 komt steeds dichterbij,...


Had ik al gezegd dat ik was verwend met cadeautjes?
En Margootje ook?
Margootje heeft van Mr Morris,
het teckelmeneertje van Heleni een cadeautje gekregen.
Drie heerlijke kluifjes,
ze heeft er al 2 op,...
Ligt nu uit te buiken op de zonne-venster-bank naast me,...
Het is me er één,...
;o)


Natuurlijk heb ik zelf weer geen foto's van de Supergoof Trunkshow.
Maar je kunt er meer over zien bij Marijke, en op Facebook.
En mocht je zin hebben in een Supergoof Trunkshow of workshop?
Kijk dan rechts in het lijstje op dit blog.

Fijne zonnige Zondag allemaal.

16 opmerkingen:

Lida zei

Heerlijk zo iedereen mee te laten genieten van jouw creaties en verhalen en wat lief van Heleni! Groetjes
Lida

quiltingmieke zei

Piep niet bang zijn Goofje , we houden van je verhaaltjes knuf

Rita zei

Wat fijn voor je dat je weer zo'n fijne zaterdag hebt gehad. Hier in Sneek zijn we ook al druk met de voorbereidingen bezig en alleen dat al is genieten. Jij een fijne zondag droom nog maar even na.gr, Rita

Bernadette van gils zei

Heerlijk voor je dat weer zo'n leuke dag was en nee, we worden je verhaaltjes niet beu.mooie lapjes heb je bij je ramen liggen
wat ligt Margootje lekker te genieten in het zonnetje fijne zondag en een aai voor Margootje
Groetjes
Bernadette

Heleni zei

Net als quilten gaan je verhaaltjes nooit vervelen!
Het was genieten gisteren van je superquilts en je verhaaltjes.
En even beppen over onze lieverds vond ik ook echt leuk.
Dat Margootje er al twee op heeft verbaasd me want Morris is nog met z'n eerste bezig....
Hele fijne zondag.

Ineke zei

Wat heerlijk dat jullie allen zo hebben genoten!!!

Ineke zei

Wat heerlijk dat jullie allen zo hebben genoten!!!

Dientje zei

Het was geweldig in Almen. Ik zit er nog vol van. Op mijn blog, www.dientjes.blogspot.nl, heb ik net foto's geplaatst. Pas maar op dat Margootje geen last krijgt van al dat lekkers, haha. Bedankt. groet, Dini / Dientje

Marjolein den Boer zei

Zit weer heerlijk mee te genieten hierbij het zonnetje :-)

corrie zei

Lieve ingrid
Jou verhaaltjes worden we nooit beu ze zijn gewoon heerlijk al is het soms ook een traanjij maakt zoveel glimlach jes op zoveel gezichten
dus geniet van gisteren dat het weer zo'n gezellige dag was ik geniet nog steeds van vorige week hihi
Fijne zondag en een knuf voor lieve margootje maar ook voor jou hoor😉
Liefs corrie

Anoniem zei

Hier ook een big smile ;) Het was zo enorm leuk, wat krijg je daar veel inspiratie van....je bent er een kei in! Ben gisteren thuis meteen naar boven gedraafd om een malletje te maken van een vingerhoed, zit me nu suf te tekenen en knippen...o ja hoor...besmet! :) Mirjam dGr.

Unknown zei

Ik had al veel over je gehoord. Goeds hoor! Het was een hele leuke middag. Met het Ramenlappen zie ik je graag weer. Nu volg ik je ook. Is een leuke bezigheid.
Tot ziens,Hanneke

Annemieke zei

Laat maar komen hoor die verslagen, foto's en verhaaltjes over t 'ramen lappen'. Gezellig, weet ik uit ervaring. Grappig, Margootje zo helemaal relaxed. Na wat klusjes (quilts) die afgemaakt werden ga ik deze week ook weer verder met 'lappen'.
Groetjes
Annemieke

OmaSannie zei

Hoop zo dat je ook een keer in de buurt van Almere komt..

frameless mind zei

Vervelen, nee hoor! Het is toch geweldig om te zien hoe jij met lapjes en verhaaltjes zoveel mensen zoveel gelukkige momentjes blijft bezorgen! Blijven gaan Ingrid!!!!

kaneeltje zei

Snap best dat jij overal je quilts wil showen als je telkens verwend wordt met iets lekkers !
Hoop ook eens een keer te komen snoepen......bedoel kijken :)