dinsdag 10 februari 2015

"Korte Metten"


het is bedtijd voor Kleine Muis.
Maar,
wat denk je?


Het slapen wil helemaal NIET lukken,...
Ondanks al die Diamantjes,
 waar die Kleine Dondersteen op 'mag' liggen,...


Gohoooof,...
Ja Kleine Muis,
wat is er?

Wil je alsjeblieft nog 1 diamantje maken?
Of nog beter,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7,... 188?

Want weet je,
ik lig nog steeds niet lekker,...
Ik kan echt niet slapen,
en,


ik ben zoooooooooooo MOE,...
Ik kan amper uit m'n oogjes kijken,..
gaaaaaaaaaap,...

Goof?
GOOOOOOOOOOOOOOF.
Leg die STOMME FOEP quilt nou eens WEG.
...
...
...

Kleine Muis toch.
Houd eens heel gauw op met je gezeur.
HUP,
 klim je bed in.
En,
PAS OP.
IK wil je NIET meer horen.
O ZO.
...
...
...

Het was eigenlijk toch wel heel erg leuk om dat stapeltje diamanten vast te houden,...
;o)

Fijne dinsdag allemaal,
en

9 opmerkingen:

Ineke Original zei

Slaap lekker!

Bernadette van gils zei

Niet zeuren Kleine Muis jij mag al tussen al die mooie diamanten liggen en Foep heeft nog geen eigen quilt. Dus jij moet gewoon even wachten tot Foeps quilt af is. Niet zo jaloers doen 😃

Evelyne zei

Ja, Bernadette heeft gelijk. ik sluit me daar bij aan.
Klein jaloers muisje!!!

Groetjes, Evelyne

quiltingmieke zei

piep helaba kleine Muis, delen moet je wel leren he, Foep mag ook een lekker dekentje...jij hebt al een hele stapel diamanten, je bent kei-rijk
kom op, laat Goofje lekker pitten en ga jij maar ergens een zalig plekje zoeken,
slaap muisje, slaap, daarbuiten loopt een kaas...een kaas voor jouw klein buikje...tralalala

knuf knuf

tine zei

kleine muis is precies de prinses op de erwt. Die kon ook niet slapen.We kijken uit naar het mooie patroon van de ooievaar.

erika zei

Maar kleine Muis, je doet een beetje verwend nu, dat zijn we niet van je gewend, hoor !
Kom, ga lekker slapen en je zult zien: morgen kijk je er weer heel anders tegen aan...

KijkDaarIs zei

Muis wil ok gewoon een boekje..hij past per slot van rekening wel op die prachtige diamantjes..;0))
En eigenlijk wil ik Foeps quilt wel helemaal zien !!..;0))
en ik wil ook graag zo.n hoedje ..;0)

ria vogelzang zei

Lieve kleine Muis.... het is gewoon een schatje....en uuuuhhhhh,,, ik snap het ook wel een beetje hoor...
Trouwens wel leuk om dat hartjes-blokje te zien,want die heb ik nu net gemaakt in Dear Jane-afmetingen...... leuk!! <3
Liefs van mij.....

margot zei

Hihi , Mooi bedje getekend hoor , voor die muis die niet slapen kan !
Echt een smeedijzeren , met een lekker , behoorlijk grote stapel ' miniquiltjes deken '
Maar volgens mij komt er snel genoeg weer een mini quilt blokje, pardon , diamantje bij !
En je FOEP quilt , nou , da's manjefiek !!!!!!!!!!!
Heel *A*A*N*T*R*E*K*K*E*L*I*J*K* !!!!!!
Liefs, en groet,