zondag 5 maart 2017

"En,... appeltaart"


Genieten van,
'n zondagse ochtendwandeling,
met Gootje natuurlijk,
en,
 met de minuut vrolijker worden,


omdat echt elke wandelaar,
ons groet of terug groet,
met 'n opgewekt,
goedemorgen, 
hoi,
of morgen.


Genieten van het uitzicht,
de IJssel,


't zicht op het mooie eeuwenoude Hanzestadje,
de prachtige wolken,...
Heerlijk om hier te wonen.

En thuis genieten,


  van de lieve lapjes gekregen van Vriendinnetje.
Lapjes die vrolijk aan het zwaaien zijn.
Ze willen in een quilt.
;o)


En die quilt zou zo maar The Rowdy Flat Library kunnen zijn,
want wat ligt deze quilt te roepen,...


Maar,
 zo zeggen mijn lief en ik tegen mekaar,
van zelfgemaakte appeltaart zouden we ook enorm genieten,
helaas,
niets daarvoor in huis.
Geeft niets,
dat kan op het boodschappenlijstje voor volgende week zondag.
:o)

Fijne zondag allemaal,
en,

 

6 opmerkingen:

marijna zei

Ohhh Goof, het blijft een mooi stadje hé? Ik geniet van jou foto's er van. Mooie blokken weer! Kan me voorstellen dat je daar mee verder wilt!

Grietje vanKempen zei

Wat wordt jouw Rowdy Flat Library mooi. Een donkere achtergrondstof is prachtig. De kleuren spatten eraf!
De stof met het poesje vind ik zo gaaf. Ik ken jouw mooie stadje niet.
Dat moet maar eens op het lijstje WIZ (wil ik bezoeken) :-))

Annelies zei

Fijne zondag ! Leuke lapjes !

Floor zei

Prachtige foto's van die boten met mooie masten. Leuk als de zeilen worden gehesen van de zomer.
Je was zo gezellig met de hartjes bezig dat je andere quilts helemaal vergeet :-)
Dat lapje met die poesjes.... beeldig!
Groetjes,
Floor

Bernadette van gils zei

Wat heerlijk hé, wandelen met je hondje. En dan met zulk uitzicht, wat wil je nog meer.
Wat een leuke lapjes, daar weet jij wel raad mee.
Verse eigen gebakken appeltaart, "toevallig vorige week een gebakken, dat had ik al jaren niet meer gedaan. En lekker dat ie was. Ik had op de bodem onder de appeltjes amandelspijs gedaan zo heerlijk
En het is al bijna 11 maart joepie !!!
Groetjes en tot gauw
Bernadette

BezigeBijMirjam zei

De rivieren in Nederland of in het algemeen: ik houd ervan. Wandelen of fietsen bij ons langs de Waal. Heerlijk! De geur, het "kloppen" van de boten. Ultiem genieten!