maandag 3 juli 2017

"Een leuk Nieuwtje"


Het is me de afgelopen jaren al heel vaak gevraagd,...

Goof waarom doe je het,...
Goof het lijkt me zo leuk als,...
Wanneer mogen we,..

En elke keer dacht ik,
nee dat gaat niet.
niet hier in dit huis,...
en nee,
het is nu ook heel erg gezellig zoals het gaat.

Maar,
nu er gevraagd wordt waar m'n Supergoofworkshopprogramma blijft,
denk ik bij mezelf,...
het begint toch zo langzamerhand tijd te worden,
om te vertellen wat deze Goof gaat doen.

Wat ze al maanden van plan is,
en wat steeds meer vorm gaat krijgen.

Zit je?


Goof gaat haar workshops thuis geven.
Thuis,
in het Supergoof coconnetje.

Natuurlijk de workshops van,
het Broderie Perse Voorproefje en Ramen Lappen,
maar,
 ook 2 'spiksplintergoofsenieuwe'.

Als het jou leuk lijkt,
om daar aan deel te nemen,
dan zou ik zeggen,
hou dit blog in de gaten,
want daarop komen vanzelf de Supergoofnieuwtjes voorbij.

Maar,...
 nu nog niet.

Eerst gaan we de zomer vieren.
Met een volle workshop bij Quiltstudio het Gooi,
en eveneens vol,
de workshop bij De Holmhoeve Quilts.


En daarna?
Bij Goof thuis,...

Zo,
dat is gezegd.
:o)



39 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Oh keigaaf workshop bij Goof op zolder. Als je zover bent kom ik graag BeePee leren bij je. Dat gaat je veel reistijd schelen en stukje rustiger voor je. Echt fijn 😘😘
Groetjes
Bernadette

Ineke Original zei

Ik MOET nu uit de comfortzone!!!! Verder rijden dan Amersfoort en omstreken. Het wordt een uitdaging voor mij.

Ineke zei

Wat leuk...heel veel succes!

Mieke van Minnen-Kanis zei

O, wat leuk, is voor mij niet zo ver...
Wacht met spanning af.

marion zei

geweldig, wat een leuk nieuws....

Quilting Moesje zei

Leuk !:0))

BezigeBijMirjam zei

Wat leuk Ingrid! Dat gaat voor jou veel reistijd schelen. Nu verder broeden op de uitvoering ervan deze zomer. Ik ben nieuwsgierig!
En wat wordt dat hart super leuk met nog een extra rand.

Jose Bos zei

Wat super Ingrid! Leuk nieuws op de maandag!

Rita zei

Gefeliciteerd de kogel is door de kerk, gaat vast leuk worden

sylvia zei

Wat leuk! Dat er maar veel Bijgoofopzolder geworkshopt mag worden! Liefs, Syl

ria vogelzang zei

Super idee!!!! 👍🏻😘
Dat wordt zeker heeeeel gezellig!

Sunny zei

Geweldig Ingrid. Voor jou omdat je niet ver hoeft te reizen en na de workshop meteen fijn thuis kunt nagenieten en voor alle bezoeksters die zo graag de echte goofsfeer willen meemaken! Ik wens je een hééééle fijne periode toe

Sunny zei

Geweldig Ingrid. Voor jou omdat je niet ver hoeft te reizen en na de workshop meteen fijn thuis kunt nagenieten en voor alle bezoeksters die zo graag de echte goofsfeer willen meemaken! Ik wens je een hééééle fijne periode toe

Quilts and Newf's zei

Spannend, kijk met veel plezier uit naar de workshop programma bij je thuis

Bizzy Martine zei

Maak je dromen waar!!!! xxx

Grietje vanKempen zei

Ik had dit al zó gehoopt!!
Jippiiieeeeeeee...........

wilma oud zei

Geweldig! Het komt er dan toch echt van. Het zal voor jou en iedereen fijn zijn. Ik wens je hele goede voorbereidingen toe. Groetjes Wilma

Wishx zei

Wat fijn! Het lijkt me leuk om je eens weer te zien, Ingrid.
Liefs, Enny

Annelies zei

Succes !

Wilma zei

Super, Super, superleuk!!!!!

Anoniem zei

Altijd al gedacht ,ben benieuwd .

Gr Toos

quiltlodge gerda zei

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Marjolein den Boer zei

Leuk, leuk, leuk!!! Iets om naar uit te kijken :-)

Maria zei

Supertof, veel succes !!! Hoop ooit tot bij jou te komen. Groetjes, Maria.

Marianne Gooren zei

Eindelijk, je gaat t doen!!!! Superleuk 'nieuws'😉 Geniet van alle voorbereidingen en broedsels, die nog uit moeten komen.... Ik wens jou alvast heeeeeeel veel plezier met alle voorbereidingen, geweldig dit😍 Tot snel xx

Marguerite zei

Ohhh wat gaaf! Goof...

marion anderson zei

yyyeeaaaahhh ook van mij....tot snel...xxx

brigitta seinen zei

Oh SUPER. Ben heel benieuwd naar jouw zolder en jouw nieuwe spiksplinternieuwegoofsedingen. Oh ja we komen vanuit Friesland de IJssel weer een keer oversteken hoor. Hoeven we nu niet op het stoepje te wachten op een glimp van jou, maar mogen we zo maar mee naar binnen. ;) Lieve groetjes, Brigitta

Textieljuffer zei

Ook vanuit Drenthe wil ik graag een keertje of meer meedoen

marijna zei

Dat is een hele je die stap genomen hebt. Maar wel een leuke. kijk er naar uit hoe je programma er uit zal zien. Heel veel succes met je nieuwe uitdaging.

Floor zei

Wat spannend Ingrid om dit bij je thuis te gaan doen.
Heerlijk niet vroeg op pad om naar verre streken te gaan, maar gezellig thuis lieve quilters ontvangen.
Heel veel succes na de zomer!

taozeeland zei

Dat zou ik heel graag eens willen meemaken als dat kan. Ik hoop dat het lukt! Hartstikke leuk!!

Unknown zei

Oh wat gaaf Goof!! Wat zal dat een feest zijn xxx

Evelyne zei

Natuurlijk kom ik op de Goofzolder kijken en quilten! Super het wordt vast een fijne tijd!

Lieve groetjes,
Eef

skippie zei

Zou heel graag meedoen maar het is mij toch wel een beetje te ver. Kijk wel op vooruit op je blog verslag en wat er zo al gemaakt wordt.

Carla C. zei

Oooo wat gaaf! Gezellie bij Supergoof een workshop doen! Ik kijk er naar uit!

Coby Breitner zei

Nou Ingrid aan de reacties te zien ben ik niet de enige enthousiasteling. Kom maar op met het programma.
Fijne zomer en tot gauw dan maar, groetjes Coby

Annemieke zei

Wat een gaaf nieuwtje! Spannend voor je lijkt mij, maar wel heel leuk. Succes!
Groetjes
Annemieke

Joanne zei

Jippie! Whohoo! Leuk! What a treat! Super!
Geniet van de zomer!
groetjes,
Joanne