zondag 8 oktober 2017

"Huishoudelijke Mededeling & 'n vooruitkijkje"


Twee weken geleden,
De workshops worden bij mij thuis gegeven,
en,
dat,
is,
iets,
wat voor mij compleet nieuw is,

Hoe gaat het met de aanmeldingen voor al het moois?

De Broderie Workshops gaan hard.
Inmiddels zijn er 2 dagen vol geboekt.
Voor de Ramen Lap dag zijn er nog wat plaatsjes vrij.
En de Margootje Club dag?

Daar is het rustig mee.


Daarom zijn de Margootje Club dagen van 12 en 13 oktober,
en die van donderdag 9 november,
door deze Goof,
afgezegd.

Maar niet getreurd,
de Margootje Clubdagen,
 van 11 november en 7 en 8 december blijven staan.

Ik denk dat 't door de Margootje BOM komt.
Want die gaat hard.
Dagelijks lopen Gootje en Goof een extra wandelingetje,
om enveloppen op de post te doen.
De patronen gaan door heel Nederland,
maar ook de grens over,
terwijl ze 'gewoon' in het Nederlands geschreven zijn.

Geweldig!


En,
ook de mailtjes met daarin het waarom de Margootje quilt gemaakt MOET worden,
zijn vaak heel ontroerend.
:o)

Voor iedereen,
 die druk bezig is met de eerste maand van de Quilt,
 "Plaatjes & Praatjes van Margootje"
Een vooruit'kijkje',...


Dit is een detail van een blok in de tweede maand.
:o)

Fijne zondag allemaal,
ik ga vandaag eens wat hartjes maken.
:o)


9 opmerkingen:

quiltingmieke zei

Piep fijne zondag
Hou je lekker warm met dit herfstig weer
Knuf

Rita zei

Fijne zondag, heeriljk quiltweer, dus ook hier worden steekjes gezet.

OmaSannie zei

Zie je snel voor de tweede maand... Ze zijn geweldig xxx liefs mij

marijna zei

Leuke foto's weer van de hartjes. Erg fijn voor je dat de BOM zo goed loopt en ook je workshops. Fijne zondag nog......

Bernadette van gils zei

Jammer dat de Margootje dagen niet doorgaan. Als ik dichterbij woonde was ik zeker een keer gekomen.
Ik ben erg benieuwd naar de volgende blokken want de eerste 3 zijn al zo leuk.
Fijne zondagavond en groetjes
Bernadette

BezigeBijMirjam zei

Een goede en minder goede ontwikkeling voor jouw initiatief. Als je overall maar tevreden bent. Fijne dag!

Evelyne zei

Jammer maar voor mij weinig quilterigs komend jaar. We gaan verhuizen en verbouwen dus blijft er weinig quilt tijd voor mij over! Heel veel succes met de Margootje dagen en natuurlijk met de quilt.

Lieve groetjes.
Eef

Donna~~ zei

Your hearts are marvelous! Seems like there are millions of them. Are any two alike?

Carli The Quilter zei

Oh my. I just really love your small heart blocks!