zondag 26 november 2017

"Voor JOU"


Natuurlijk kreeg ik de afgelopen maanden ook mailtjes van,
lezers die schreven,
lieve Goof,
ik heb Ramen Gelapt,


de Konijnenfamilie gemaakt,
Supergoof Trunkshows bezocht,


't Ooievaarshuis aan m'n dochter gegeven,
ben nog bezig met Foep,


heb alle Supergoof malletjes in huis,...
doe de Margootje BOM,
ben ook aan het beeeeeepeeeën,...
allemaal met heel veel plezier,
MAAR,


 IK WIL OOK BIJ JOU OP ZOLDER.

Daarom,
voor jou,
een verwendagje bij Goof op zolder.

Een dagje weg uit de dagelijkse sleur,
en onbezorgd quilten.
Kortom een dagje vol quilterige zaken met lekkernijen en een goed verzorgde lunch.

Wat neem je mee?
Het Supergoofwerkje waar je mee bezig bent.


Wanneer?

vrijdag 29 december 2017

Donderdag 18 januari 2018

Zaterdag 24 februari 2018

Lokatie:

Bij Goof op zolder in het centrum van Kampen.
(Helaas niet rolstoelvriendelijk, je moet 3 trappen op,...)

Prijs: € 37,50
inclusief lekkernijen,
koffie, thee, en lunch.
Bij deze verwendag zit geen patroon, handleiding workshop inbegrepen.

Tijd: 10.00 - 15.00 uur

Heb je zin om te komen?

Stuur een mailtje naar
ssupergoof@hotmail.com
vertel welk Supergoofwerkje mee komt en vermeld ook eventuele dieetwensen.
Je krijgt zo spoedig mogelijk een bevestiging.
Je plekje op zolder is gereserveerd na betaling.

En dan nog even dit,...
er zijn voor de liefhebbers,


dagen op de agenda gezet.

Fijne zondag,
en,



3 opmerkingen:

Joanne zei

Hoi Ingrid
Wat een leuk idee! Wat aardig en lief van je!
Ik kan mijn Beepeeen meenemen!
Ik ga even kijken in mij agenda!

groetjes,
Joanne

Chookyblue...... zei

Love the chooks.....

OmaSannie zei

Liefs mijxxxx