dinsdag 20 maart 2018

"Margootje en,...."


En daar is deel 7 van de B.O.M,
"Plaatjes & Praatjes van Margootje",
vers van de pers,...


De grote tafel is helemaal leeg gemaakt,
om,
de werktekeningen in het patroonboekje te stoppen,...


daarna in de plastic hoesjes,...
dan in de enveloppen,...


postzegels erop,...
heel veel postzegels,
want de bom zit bomvol,...
het stapeltje dat richting buitenland gaat,
krijgt op het 'postkantoor' een ander zegeltje,...


de catering is top op zolder,...
m'n collega houdt een wakend oogje in het zeil,...


en dan slaan de postduiven hun vleugels uit,
en vliegen naar alle windstreken,
en kunnen de Margootje deelnemers hun pakje woensdag,
 of iets later ( voor het buitenland),
in de brievenbus verwachten.

Om welke blokken gaat het deze keer?
Deel 7 bestaat uit,...


blok 19, 
"Margootje & de ondeugende kuikentjes"


blok 20,
"Groetjes uit Holland van Margootje",
en,


blok 21,
"Margootje & haar Konijnenvriendinnetjes'.

Lieve Margootjebomdeelnemers,
heel veel plezier met deze nieuwe blokken.
Voor mij is het een FEEST om ze te bedenken en te maken,
en te weten dat jullie er net zo van Genieten.

Tot de volgende keer,
en,





12 opmerkingen:

Ineke Original zei

Ik wist wel dat je dit kon! Super leuk gedaan!

OmaSannie zei

Geweldig, deze serie!!!! liefs mij xxxx

Marianne Gooren zei

Lieve jij, wat een werk (maar wél superleuk!)...... En zo fijn dat jouw Margootje-BOM helemaal vol zit! Mag je trots op zijn, hoor. Ik ga ook weer genieten van alle plaatjes en praatjes... En mét mij heel veel anderen ook..... xxxx

Bernadette van gils zei

Ze zijn weer erg leuk deze blokken. En fantastisch dat je BOM vol zit.
En wat een werk heb je weer verder 😘
Groetjes
Bernadette

Unknown zei

Beeldschoon!

Heleni zei

Oh wat zijn ze weer eeeenig. Leuk moment morgen, het open maken en lezen.
Dankjewel alvast Ingrid

Grietje vanKempen zei

Wat ben je een kanjer!!!
Liefs van mij ♡

corrie zei

O Ingrid wat maak je er iedere keer weer een feestje van
Ze zijn weer super leuk
Word weer een feestje morgen
Je bent een toppertje fijne avond
Liefs van mij

Annelies zei

Ze zien er erg leuk uit. Succes met al het werk !

marion anderson zei

Ik zie er zo naar uit elke keer. En elke keer ben ik zo blij vetrast en verbaast over hoe je het krijgt bedacht...en dan de uitvoering ervan...en de kleurtjes...chapeau...respect...keigoed dus..,liefs...xxx

BezigeBijMirjam zei

Ze zien er weer heel erg leuk uit!

wilma oud zei

Ziet er weer zo leuk uit. Dank je wel. Groetjes Wilma