maandag 23 april 2018

"Kerst & Tip"


Vanmorgen vroeg naar de markt gewandeld,
om even voor wat plantjes te kijken.
Tijdens het heerlijke zonnige weekend,
waar ik lekker in de zon zat.
....
....
In de zon?
IKKE?

Ja deze Goof die het nooit fijn vindt om te zonnen,...
zat in de zon.
:o)

Ik ben wat kilootjes kwijt,
en dan zit ik net wat lekkerder in mijn vel.
 Ik genoot van het zonnetje op het dakterras,
 in m'n zonnige zomerjurk,
en had het voor de verandering nu eens niet snikheet zoals de vorige jaren.

Toen dacht ik,
zou ik niet iets met die kerstboommanden kunnen doen.
Die mooie grote rieten manden zonder bodem,
en waar ik er 2 van heb,...
En,
ineens was daar een ideetje,...
Op naar de markt op maandagmorgen.


Een kerstboommand gevuld met 3 gevulde hangpotten.
De plastic hangers zijn eraf gehaald.


Wat oude bakjes uit het schuurtje gepakt,
in de kerstboommand gezet,
en daar bovenop de 3 'hangpotten',
 zodat de blommen over het randje kunnen kijken,...


Als je bij mij komt,
en de eerste trap op geklommen bent,
en voor onze voordeur staat,
dan zie je recht vooruit die enorme kerstboommand.

Leuk naarbuitenkijkje,
voor als je komt voor de Verwendag bij Goof op Zolder.



Nog even op stap voor een vrolijk tafelzeiltje,
ter bescherming van m'n tafeltje.
Maar eerst,...
met een mok thee,


genieten van het uitzicht,
boven m'n hoofd,


en van opzij.
Ik word hier zo blij van.
:o)

Fijne blije maandag allemaal,
en,

10 opmerkingen:

Mien B zei

Wat een goed idee die manden .

Conny's-blog zei

Wat mooi zeg......liefs.conny

Bernadette van gils zei

Oh dat ziet er lief uit. Geniet ervan ๐Ÿ˜
Groetjes
Bernadette

Annelies zei

Ja, dat is echt genieten. Gezellig !

BezigeBijMirjam zei

Dat ziet er weer gezellig uit. Heerlijk toch hรจ, al die plantjes. Ik ben steeds even in onze tuin aan het werk. Zo mooi, alles dat weer groen is en gaat bloeien.๐Ÿค—

corrie zei

O dat ziet er super gezellig uit zeg
Fijne maandag

erika zei

Vrolijke en fleurige boel !

Annelein zei

Wat een vrolijke bloemenpracht... daar zullen de meisjes zaterdag vast van genieten...
Wat zou ik graag een keertje komen... daar op jou zolder....*รœ*... Genieten van al die gezelligheid die daar is...

Maar hoe verleidelijk ook... eerst toch maar de tuin helemaal klaar maken voor de zomer...

marion anderson zei

geweldig, zo genieten van de hemelsblauwe luchten, bloemen en lekker in je vel zitten, wat wil een mens nog meer...zo trots op jou...liefs xxx

Marguerite zei

Heerlijk al die mooie bloemen en dan lekker van het zonnetje genieten.