woensdag 18 juli 2018

"Van roze wolkjes,..."


Hoi lieve allemaal,
daar ben ik weer,
in deze warme zomermaand,
nu met deel 11 van de Margootje BOM.

Een teckeltjesquilt voor jong en oud,
die met plaatjes & praatjes verteld over een roze teckeltje,
dat altijd een strikje in haar staartje heeft,...
:o)


Blok 31,
gaat over het luilak-teckeltje,
dat heerlijk in een hangmat ligt,...


Een vrolijk blokje,
waar een snoezig verhaaltje bij hoort,...
:o)


In blok 32,
gaat Margootje op avontuur,...


lekker kite-surfen,


op een heel bijzondere manier,....

En blokje 33?
Dat is een speciaal blokje,


waar Margootje roze bolletjes wol mag kiezen,
bij de roze schaapjeswolkboerderij.


En hoe dat gaat,
zie je op het plaatje,


en lees je meer over,


in het praatje.

Dat was het weer voor deze keer.
Alle Margootje-postduiven zijn uit gevlogen.
De deelnemers,
 kunnen het 11e Margootjeboekje
 vanaf morgen in de brievenbus verwachten.
:o)

En als jij dat ook graag wilt,...
In september,
gaat de hele Margootje BOM op herhaling.


Als je mee wilt doen,
 stuur je me gewoon een mailtje.

Weet je?
Soms denk ik,
waarom geen Supergoof quiltwinkel,
want daar zit ik toch niet meer zo ver vanaf,...
:o)

Fijne zonnige woensdag allemaal,
en,

11 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Je blokken zien er weer fantastisch leuk uit.
Dat wordt weer genieten voor alle deelnemers
Groetjes
Bernadette

marion anderson zei

geweldig van je en wat een gezellig blogje..liefs xx

Floor zei

Een Supergoof quiltwinkel zou natuurlijk superleuk zijn, hoewel.... voor mij te ver weg :-(
Die roze wollen schaapjes zijn enig.
Laat je het blok van Gootje op avontuur zien, maar wat zien we op de achtergrond..... natuurlijk.... Gootje die slaapt..... :-)

BezigeBijMirjam zei

Hoe bedenk je het: een teckeltje kitesurfen met een zwaluw. Schattig! Maar een quiltwinkel? Bedenk wel hoeveel tijd daarin gaat zitten en dat gaat allemaal af van jouw quilttijd!🤗

Marjolein den Boer zei

Wat zijn ze weer leuk!!! 😘

marijna zei

Ohhh, hoe bedenk je het! Een geweldig blok weer! Supergoof winkel? Zou erg leuk zijn.

Annelies zei

Een quiltwinkel ? Ik zou het niet doen. (maar wie ben ik ?)

Sunny zei

Waarom geen leuke Bom met goofse stofjes.. lijkt me super❣️

wilma oud zei

Heerlijk blogje weer. Mijn eerste gedachte was, toen ik las over een supergoof winkel: dan houd je geen tijd meer over voor je eigen mooie werk, ideeen en creativiteit. Dat was zo maar mijn gedachte hoor, maar je moet vooral doen wat jij leuk vindt. Fijn weekend nog en morgen zie ik wel het 11e pakje van Margootje. Lieve groet van Wilma

Evelyne zei

O, wat zijn de blokken weer geinig Ingrid! Ben blij dat ik ze hier even kan bekijken wat mijn enveloppe ligt op de deurmat in Nederland.
Ik heb wel weer een paar blokken af ,maar omdat het hier ook zo warm is en familie er weer is gaat het niet zo snel, maar dat geeft niet, want dan is het lekker lang genieten van deze lieve leuke vrolijke quilt!

Lieve groetjes,
Eef

BezigeBijMirjam zei


Test. Komt deze reactie bij jou in de spam Ingrid? Ik reageerde nl. op een blogje van Artineke en zij reageerde met de opmerking dat mijn reactie bij haar in de spam kwam. Fijne zondag verder!