woensdag 19 september 2018

"Ja, ook eikeltjes"


Hoe zit 't met 'De Japies'?

Nou,
ik ben er al een tijdje mee bezig,...
Voor mij is dit blauwe wolkje schaapje een heerlijk werkje,
 dat ik tussendoor ter hand kan nemen,...


Als de bestellingen,
 per postduif op pad zijn gestuurd,
of eigenlijk postduiven,
want het loopt storm,
pak ik het mandje met  De Japies,
en,
zo komt het,


dat mijn stapeltje Japies,
de afgelopen anderhalve maand,
een enorme Japies stapel is geworden.


Hoeveel?

De Goofse schaapjeskudde,
telt nu 135 Japies,...
met 10 truitjes,...

Ja er moet nog even 'gebreid' worden,...

Maar,
ik ben al helemaal gelukkig,
nu het bijna herfst wordt,


met m'n eikeltjestrui,


van deze Japie.
:o)

En er staan er nog wel meer 
op mijn truitjes verlanglijst.
Ik hou wel van gekke truien,...


Sorry Japie,
niet zo boos kijken,...
;o)


Of deze,...
ook zo schattig,...
En deze roept ook,


een JURKJESTRUI.

Hoi lieve Japie wat ben je MOOI.
:o)

Heb ik al gezegd dat ik er zo'n lol in heb?
Ik kan echt zo lachen met De Japies,
en hun truitjes.
Niks mis mee om lachend de dag door te gaan.


Fijne dag lieve allemaal,
en,