donderdag 25 februari 2021

"Je bent welkom"



Wat ben ik aan het doen?
Nou ik heb een voorjaarsschoonmaakgevoel,...
met aan de ene kant Truus de Mier,
van tuuttututuut,
alles MOET schoon en fris zijn,
en ook een beetje zenuwachtig,
omdat de winkel langer dicht dan open is geweest,
en ik soms een beetje bang ben dat ik niet meer weet hoe het ook al weer moet,
quiltwinkeljuffie Goof zijn,..

En van de andere kant een uitbundig,
 en ook ingetogen,
want we zitten tenslotte nog steeds met Corona,
hieperdepiep hoera gevoel.

JIPPIE!

Jullie mogen eindelijk komen,
natuurlijk wel op afspraak,
zonder Corona,
met mondkapje.




maar hoe leuk is het om dan met z'n tweetjes in 't Lappendekenwinkeltje af te spreken?
Heel leuk.

Dus,
begint het nu een klein beetje te kriebelen?
Heb je zo iets van YES ik wil naar 't Lappendekenwinkeltje van Goof?




Stuur dan een mailtje naar supergoofquilts@hotmail.com
Met je keuze qua dag en tijdstip.
Dan kijk ik op de agenda en mail je weer terug.

Zo'n afspraak is geen 10 minuten gesprek,
maar wordt ingepland voor ruim een uur.

En nu?
Wat ga ik nu doen?



Nu ga ik aan de slag met de etalage,..
ramen lappen (geen cathedral window)
en verder iets met Maileg, en FOEP, en kippen, en lapjes,... en hazen en konijnen en muizen,...
;o)




Fijne donderdag lieve allemaal,
groetjes van Ingrid,
vanuit een zoals altijd
hele serieuze quiltwinkel,...




6 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, dat je weer een soort van open mag zijn.
Succes met poetsen en genieten...

Bernadette van gils zei

Heerlijk voor je dat het weer mag. En natuurlijk weet je nog wel hoe het moet, want het ging het voor de lockdown ook goed af.
Succes met poetsen en fijne dag
Groetjes
Bernadette

Floor zei

Natuurlijk weet je nog hoe je een quiltwinkeljuffie moet zijn! Dat zit toch in je natuur?
Heerlijk dat er weer twee mensen mogen komen en dat ze zo lekker lang de tijd krijgen om uitgebreid te snuffelen.
Ik hoorde zoiets van 10 minuten per klant, maar dat kan natuurlijk niet in een quiltwinkel waar zoveel moois te zien is, maar eigenlijk in geen enkele winkel.
Veel plezier met de klanten en met de gezelligheid.

Conny's-blog zei

Heerlijk weer voor je hoor, je mag weer winkeltje spelen.
Succes he............liefs.Conny

Coby Breitner zei

He wat een heerlijk gezellig blogje, eigenlijk straalt de opwinding en lente er vanaf.
Tuurlijk zou ik graag weer rondneuzen maar eens zien wanneer er weer een bezoek aan Jillina gepland staat en een combi maken. Sop ze in de winkel, ik ga soppen in ons 2e huisje.
Fijn weekend tuuttututtuut...

Rosemary B❤️ zei

I always always love your spirit, you are so much like ME.
I adore the bunnies with the pacifiers, how silly and cute
I am happy you can have some customers. This is all getting so so tiresome, Are we all tired of the pandemic? Yes, every morning I wake up and remember we are living in a crazy time

Spring is coming very soon!!