woensdag 10 mei 2023

"iets leuks,.... een loterij,...."

 


Hoi lieve allemaal,
morgen gaan we open en dat vind ik zo fijn om te zeggen.
Kan het haast niet geloven, 
maar het is toch echt zo.

We hebben heel hard gewerkt de afgelopen 2½ week om alles op orde te krijgen,
en wat zijn we daar bij geholpen en gesteund door jullie lieve reacties op social media,
via de mail, de whats-app, lieve kaarten in de brievenbus,
prachtige bloemen en ook nog een doneer aktie.


Dat vond ik best wel heftig zo'n aktie,
want ik vind altijd dat ik alles zelf moet kunnen doen.

Maar een Lieve Schat zei tegen me,
dat kun jij dan wel moeilijk vinden, Ingrid, 
maar ik wil heel graag dat de Supergoof quiltwinkel blijft bestaan.
Want ik vind de winkel zo leuk.
En toen dacht ik,
ja dat is natuurlijk ook zo de winkel moet gewoon blijven.
Maar,...
ik wil wel heel graag iets terug doen.
:o)


En daarom is er een leuke verloting.
De trekking is op 31 mei.
Tot die tijd moet je het volgende doen:
Na aankoop schrijf je je naam en telefoonnummer of email-adres op de achterkant van de kassabon,
en mikt 'm dan in het vrolijke gestreepte strandhuis in de winkel.


Niet vergeten,
want je maakt op die manier kans op een Supergoof Kadobon,
te besteden in de Supergoof Quiltwinkel,
 ter waarde van 100 euro.

En,
mocht je nu denken,
nee hè,...
ik bestel altijd via de mail,
ik kan echt niet dat hele eind naar dat mooie Hanzestadje reizen,
jeetje nu mis ik mooi die loterij!!

Mocht je dat denken,
 dan vertel ik je nu,
dat dàt niet zo is,
want alle bestellingen via de mail doen ook mee met een speciale trekking,
ook voor een tweede Supergoof Kadobon,
te besteden in de Supergoof Quiltwinkel,
ter waarde van 100 euro.

Leuk hè,...

Morgen gaan we open,
nog 1 nachtje slapen,
en dan is het eindelijk zo ver.

Ik ben als een kind zo blij.


Ik heb vandaag nieuwe leveringen van Maileg binnen gekregen,
en ook de etalage opnieuw ingericht.
en de ramen gelapt,
en nog veel meer.


JIPPIE,
morgen gaat de Supergoof Quiltwinkel open.
Weer volgens de normale openingstijden:

dinsdag tot en met zaterdag van tien tot half 1 en van half 2 tot 5 uur.
Inderdaad tussen de middag even dicht want dan moeten de teckels plassen.

Je bent van harte welkom.
(ook via de mail)


Fijne avond lieve allemaal,
en,
groetjes van Ingrid.

8 opmerkingen:

Floor zei

Vannacht kan je vast niet slapen Ingrid.
Omdat je zo druk bezig bent geweest, maar vooral ook omdat het morgen de opening van je winkel is.
Zie wel dat er nog veel leeg is, maar ook weer veel bakken met lapjes en hele rollen stof.
Ook veel Maileg gelukkig.
Er is genoeg te kiezen zo te zien en dat komen heel veel mensen morgen vast ook doen.
Spannend hoor, ben zo benieuwd hoe deze feestelijke dag gaat verlopen.
Welterusten en heel veel plezier morgen.
Liefs,
Floor

Bernadette van gils zei

Lieve Ingrid, Hans en spierballenzoon, wat hebben jullie in korte tijd veel werk verzet en wat geweldig dat jullie winkel morgen weer open kan.
Er is de afgelopen weken geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan jullie dacht en dat ik er van baalde dat ik zo ver weg woon en niet kon helpen.
Petje af voor jullie en ik wens jullie morgen en de dagen daarna heel veel plezier met iedereen die langs komt
Dikke digitale knuffel van mij voor jullie
Groetjes
Bernadette

Coby Breitner zei

Wat heerlijk moet dat zijn weer zalig in je winkel rond te kunnen lopen. Stofjes en Maileg om je heen, totale gezelligheid.
Heel veel verkoopplezier en hoop dat je nooit meer zoiets meemaakt.
Groetjes Coby

Margot zei

Echt .... een feestelijke dag vandaag !!
Zo blij dat alles in de winkel er weer fonkelend bij staat !
Fris & schoon op deze bijzondere donderdag 11 mei


Hele mooie dag toegewenst en veel plezier met de enige loterij !!


Liefs & groet

Joanne zei

Hoi Ingrid en allemaal !
Veel plezier vandaag !
Het ziet er zo gezellig uit !
Hugs en groetjes,
Joanne

Willy zei

Hej Ingrid,
Fijn dat de winkel weer Supergoofs voelt.
Groetjes Willy

Rosemary B❤️ zei

This news makes me so so happy
The shop looks like a place I would want to live forever! so I understand
that you love your shop. I do too!!
Ingrid I am so happy that everything cleaned up okay and that the adventure continues!
Love, Rosemary

Trijntje zei

Wauw wat goed dat je weer open bent-- gefeliciteerd!
Succes met de loterij en geniet weer van je eigen prachtige winkel.
Lieve groetjes,Trijntje