zondag 22 oktober 2023

"Mariner's Compass workshop van Patricia"

 


Op zaterdag 14 en 21 oktober was het zo ver,


Patricia Kockelkoren kwam haar 'Mariner's Compas's workshop in de Supergoof Quiltwinkel geven.


Een workshop tot in de puntjes,
met allerlei tips en termen, 


als kaboutermutsjes, 
tanga's,.. strijken,...
veel strijken,...


pret bij de strijkplank,


en met allemaal mooie resultaten.

De foto's geven een klein beeld weer van hoe gezellig de dagen waren,
 met 20 cursisten,
mooie verhalen, 
een heerlijke lunch verzorgd door Meneer Goof,
en nog veel meer waar ik geen foto's van heb kunnen maken,
omdat ik zelf ook zo mijn 'taken' heb in de Supergoof Quiltwinkel.
;o)


Als toegift kregen we van Patricia nog deze prachtige quilt te zien.
Zulke dagen vragen om meer,
en we gaan kijken wat voor workshops Patricia in het voorjaar kan geven.

Voor nu lekker nagenieten,
wellicht zitten veel cursisten op dit moment al steekjes te zetten in hun Mariner's Compass quilt in wording.
Zo leuk.

En deze Goof geniet na van een geweldige Supergoof Quiltwinkel week,
met lieve quilters in de winkel,
lieve mailtjes,
en whats-appjes,..


Zo meteen gaan meneer en mevrouw Goof op pad,
om een kleine Hazel op te halen,...
wordt vast vervolgd,...
;o)

Fijne zondag,
en,
lieve groetjes van Ingrid.




5 opmerkingen:

Patricia Kockelkoren zei

Ik vond het ook 2 hartstikke leuke dagen. Het is hartverwarmend om te zien hoe leergierig en enthousiast de cursisten waren.

noa zei

Ze heeft prachtige kleuren gebruikt en mooie quilts zijn het

Floor zei

Wat een feestje had je met al die gezellige dames in de winkel! Die hebben vast allemaal de smaak te pakken en zijn druk bezig.
Wat spannend! Vandaag Hazeltje ophalen.
Ben zo benieuwd hoe dat gaat met de andere twee teckelina's.
Misschien heeft ze er nu wel 2 moeders bij, of maken die twee ruzie om wie de stiefmamma mag zijn :-)
Veel plezier!

Joanne zei

Hoi Ingrid,
Zo leuk en gezellig bij die workshop dagen ! Altijd een blij verhaal te lezen en mooi fotos erbij te kijken! Bedankt !
Ik geniet elk keer :)
groetjes,
Joanne

Anoniem zei

Wat was het leuk in je prachtige winkel. Genoten hebben mijn moeder en ik. We komen zeker weer langs. Heel veel plezier met de hondjes.
MVG Marielle