donderdag 9 mei 2024

"Happy Days"

 


Goedemorgen lieve allemaal,
deze week hadden wij 2 heerlijke workshopdagen met Mariëtte Leunisse.


En als ik daar aan terug denk dan zeg ik ronduit


dat je een bofkont bent,
als je daar bij was,...


Wat een prachtige quilts!


Geweldig om naar alle verhalen te luisteren die er bij horen!


De details zo lief en verrassend.


Eén en al vrolijkheid.


Dankjewel Mariëtte
dat je ons zo blij maakt!

Fijne Hemelvaartsdag lieve allemaal,
groetjes van Ingrid.

ps, vandaag zijn we dicht maar vrijdag 10 mei en zaterdag 11 mei is de winkel open.




6 opmerkingen:

Marguerite zei

Ik ben helemaal verliefd op haar quilts, heb het boek al besteld. ohhh wat baal ik dat ik er niet bij was

Lianne zei

Het was echt een heerlijke dag! Dankjewel! 🙏

Anoniem zei

Heerlijk dat jullie zo’n fijne dag hebben gehad ,nu een beetje bijkomen en met je eigen stofjes fröbelen!

Groetjes Femke.

Floor zei

Wat is dat toch genieten voor jou en alle bezoekers van je winkel.
Mooie quilts bekijken in het echt en de verhalen die er bij horen.
Op de achtergrond geniet jij altijd mee tussen het snijden van de lapjes door.
Fijne vrije dag vandaag.
Liefs,
Floor

Anoniem zei

Het was inderdaad een heerlijke dag, ik heb geleerd, maar vooral genoten, dank je wel Ingrid en Mariëtte

Joanne zei

Hoi Ingrid,

Leuk foto's ! Super om te horen dat al die workshops wordt volgeboekt bij Supergoof quiltwinkel in Kampen :) Veel plezier !
fijn weekend
Joanne