zondag 23 december 2007

" Sjaantje en de Kerstman,..."


En terwijl buiten, bijna  'heel'  Nederland rond zwiert op de schaatsen, werkt Sjaantje binnen stug verder,...


Zeer geconcentreerd schikt zij I-8 'Pete's Paintbox' en I-9 'Chase a Myth'  in de kerstboom. Ze gaat eventjes op een afstandje staan, om het resultaat te bewonderen,.... Wacht, daar moet beslist,....


I-10 'Iris' Medallion' komen! En daar is nog wel een plaatsje vrij voor,....


I-11,... Niet echt 't meest mooie handwerkje dat ze ooit heeft gemaakt,... maar, dat geeft niet, ook voor 'Coyote Chase' is er een plekje. Zo, nog eentje dan,...


I-12 'Fred's Square Fair',.... Tevreden bekeek Sjaantje het resultaat. Ze had hard gewerkt de afgelopen dagen. Zou ze de Sjaantjeslap dan toch in 2007 af willen hebben?
Welnee, dat kan natuurlijk nooit! Waarschijnlijk komt het door de aanwezigheid van die gespierde, breedgeschouderde,.... met,....


een buikje vol kerstkransjes, o zo gezellige Kerstman, waar ze misschien wel een oogje op heeft,...
Oeps,... bespeur ik daar ineens een kerstromance op m'n web-log,....?!

14 opmerkingen:

Juul :o) zei

OEPS... laat mrs Claus en mr Stickle het maar niet horen...
;o)

Je blokken zijn beauty's!
En zo heerlijk in kerstsfeer!
Super!
:o)

Juul :o) zei

OEPS... laat mrs Claus en mr Stickle het maar niet horen...
;o)

Je blokken zijn beauty's!
En zo heerlijk in kerssfeer!
Super!
:o)

Juul :o) zei

*xc3x9c* tja, dat krijg je als je een vergeten letter alsnog wilt toevoegen *xc3x9c*

huppeldehup!
>>>>>>>>>>>>>>>>

Wilma zei

Heel erg mooi zo in de kerstsfeer!! Mooie blokken!!

marcella zei

Moi op schaatsen? dacht-ut-niet ;)
Ik zit binnen met een sneeuwwit sneewerkje uit Marken op schoot en eet zo af en toe wat mee van het bruiloftsmaal bij Berthi. Ik heb al heel wat Sjaantjes langs zien komen maar ik zag ze nog niet eerder in een boom hangen :)

YokkoBears zei

Mooie blokjes, mooie kleurtjes.
Dat 1-11 blokje vind ik net "sneeuwvlokjes".
En leuk joh, zo in de kerstboom.

katrien zei

Je hebt wel flink doorgewerkt aan je sjaantje hoor.hele mooie blokken.En misschien toch wel onder het waakzaam oog van de kerstman.LOL.
succes verder.

Liliane zei

Bedankt Ingrid, voor dit leuke kerstlogje.'t Zijn de kleine dingen die een dag speciaal en mooi maken!Fijne kerstdagen!

simone zei

Ha Ingrid,
Jij hebt hard gewerkt, mooi resultaat hoor, zoals altijd prachtige kleurencombi's.
En wat dacht je dat ik vandaag voor de lunch had gemaakt: juist jouw (was het niet van ome Tinus ofzo) heerlijke vanillevla-pannekoekjes! Het viel goed in de smaak bij DH en de jongens en bij mij trouwens ook mmmmmmmm
Fijne kerstdagen, hopelijk blijven alle babys nog even "binnenboord"
groetjes, Simone

groetjes van ingrid h.g. zei

Ja, ik 'moet' toch een speciaal modeshowtje geven zo net voor de Kerst bedacht ik me,...
De tussenstand van de blokjes is op dit moment,.... 124.

En wat leuk dat de pannenkoekjes van ome Tinus zo'n succes zijn,...

:o)

Hilly zei

hihi hebben alle quiltlapjes oorspronkelijk een naam??is dat door de techniek/vorm/kleurgebruik??

Hilly zei

Ik heb net als een gek voor mijn boekenkast gestaan ,herinnerde me opeens een boek met voor ieder hoofdstuk een quiltmotief....ik dacht aan sarah waters ,maar het is margaret Atwood -alias Grace.Wat sowieso een prachtig boek was,volgens mij mocht zij een quilt maken met een vrouw van de gevangenisbewwarder ofzo...
zeggen de termne "jagged edge"jou iets of "rocky road"....het kan ook dat het verwijzingen naar het hoofdstuk waren....en ze er voor de gein quiltlapjes bij afbeeldden....ik weet tniet meer....

Petra zei

Mooie kleuren! En wat leuk gefotografeerd...heel sfeervol!

Berthi zei

Prachtige blokken, Ingrid!! Tsja, en vanaf nu zit iedereen weer binnen... het winterweer was van korte duur!