zondag 2 oktober 2016

"Vaste prik en gave sokjens"


Een vroege zondagmorgen wandeling met Gootje,


eerst richting park,..

.
waar de bomen zelf ook vinden dat het herfst is,
heerlijk vind ik dat.

Die prachtige kleuren en het geritsel van de bladeren,
hoog in de lucht en op de grond,
waar we lekker doorheen stappen.


Natuurlijk toch weer richting het water want de IJssel,
'roept' altijd.


De Kamper Kogge bewonderen,
 die we van de week nog zagen varen,
toen we over de Stadsbrug liepen.
Helemaal geen straf om dat te mogen zien.
Dan op naar huis,


we lopen gewoon door.
;o)

Af en toe komen we Meneren tegen op de fiets.
Nu ik hier wat langer woon,
weet ik dat ze er altijd fietsen,
 op de vroege zondagmorgen,
het tijdstip dat er heel wat afval ligt op straat.

Afval van het uitgaanspubliek kan van alles zijn,
eten, eten, en eten,.... 
daarom moet ik Gootje goed in de gaten houden,
maar ook veel statiegeldflessen.
Dus in de tijd,
 net voordat de wagentjes van de gemeentereiniging hun werk doen,
fietsen de Stadjutters rond,

Gootje & Goof zijn inmiddels door gelopen en weer thuis.
Even later doet Gootje een tukkie,
en Goof?
Die doet vandaag lekker rustig aan.
Heeft een week vol workshops en een Supergoof Trunkshow voor de boeg.
GEZELLIG.
Maar 2 dingen weet ze zeker.


Vandaag gaan de keigave sokken aan,
die ze heeft gekregen van Monique en haar Mam Riek.
ZO LEUK.
En,...


er wordt gewerkt aan het Broderie perse Voorproefje.
GENIETEN.


12 opmerkingen:

OmaSannie zei

Dag lieverd, dikke kussssssssssss en jouw sokken... zucht... GEWELDIG! Liefs mij.

BezigeBijMirjam zei

Zo heerlijk om 's morgens in alle rust te wandelen. Dat doe ik veel te weinig. En die sokken, echt voor een teckel-fan! Fijne zondag!

Willy zei

Een heerlijk begin van de dag en wat leuk zijn die sokjes.
Schattig broderie perse voorproefje!
Fijne zondag en veel plezier met de workshops en trunkshow.

Bernadette van gils zei

Je hebt er weer een mooie wandeling opzitten aan de foto's te zien.
De herfst is mijn favoriete seizoen met al die prachtige kleuren in de bomen en op de grond.
Wat een leuke sokken,hoop dat ze lekker warm zijn.
slaap lekker Margootje.
Fijne zondag samen
Groetjes
Bernadette

marion anderson zei

oooh die sokken, geweldig kadootje daar is over nagedacht he ? gezellig gewandeld, mooi hoor, ja je bent weer echt thuis he ? liefs en fijne zondag, ik zal op t huisje passen...hihi

Floor zei

Zo te zien ben jij wel super vroeg op pad, schat zo 6 uur in de ochtend?
Wat een enige sokken heb je!!!!
Echte Gootje sokken zijn dat!
Alleen als Margootje ze ziet, wil ze misschien ook wel zo'n leuk gebreid jasje aan....

Villa Zeezicht zei

Fijn dat we even met je mee mochten wandelen, fijn want het is nog lekker droog daar bij jullie ;o) Hier valt de regen met bakken uit de hemel, dus blijven we lekker binnen! Ik wens je alvast een heel fijne week toe, met die sokken zal dat zeker lukken.. wat zijn ze GEWELDIG!! Lieve groet!!

Mien B zei

Supersokjes voor Supergoof !

Sparky zei

thank you for taking me along your stroll this morning....your streets are very clean....and fall is upon you....x

Lee Prairie Designs zei

Loved my walk with you! thank you, Carolyn

Lida zei

Gave sokken en veel plezier met je steekjes. Groetjes
Lida.

Coby Breitner zei

Nou inderdaad Goof druk weekje voor de boeg, gezellig ik zie je vrijdag bij Dorry.
Gaaf die sokken! Groetjes Coby