zaterdag 8 oktober 2016

"Vrolijk op stap"


Het is zaterdagavond laat,
 en deze Goof,
 kijkt met 'n blij & voldaan gevoel terug op de afgelopen dagen.


Op woensdag en donderdag was ik te gast bij Atelier Hartendief.


De ene dag om heuse RamenLappers op te leiden,


de volgende dag,
 was gereserveerd voor een enthousiaste groep BeePeeërs,...


Oftewel Broderie Perse cursisten.


Beide groepen waren geweldig.


Maar helaas heb ik van de RamenLappers geen foto's gemaakt,...


sjips,.... 
daar baalde ik van,


Er zijn wel foto's van prachtige Broderie Perse kransen.


Niet alle kransen staan op de foto,


m'n fototoestel besloot ineens wat tegen te spartelen.


Quilt Juffie Goof,


was heel trots op haar cursisten.
Het waren fijne dagen bij Atelier Hartendief,
Marijke verzorgde ons tip-top.
Begin november ga ik er weer naar toe,
de allereerste FOEP workshop geef ik bij haar,
en,
 we zijn de agenda's al bij mekaar aan het leggen,
om nog wat Broderie Perse dagen te prikken.
LEUK.
En wat ik ook heel lief en diep ontroerend vond,
was 't Ooievaarshuis van Marian.


Zo speciaal en zo hartverwarmend.
XX

Op vrijdag,


sprong Quilt Juffie Goof al vroeg in de auto,


helemaal naar Quilt-it & Dotty in Overloon.


Daar wachtte 'met smart',
een stel vrolijke meisjes,
die heel graag wilden leren,
Ramen Lappen,...


Nou dat is gelukt,...
En Quilt Juffie Goof komt nog een paar keer terug met,
Broderie Perse & Foep.
:o)

En vandaag?


Vroeg in de ochtend naar Quilt Studio het Gooi,
daar was ik nog nooit geweest.


Wat een prachtige winkel,
met mooi licht,


geweldige stoffen,
een heerlijke ruimte,


sfeervolle hoekjes,
en,...
een gezellige gastvrijheid.


De ochtend vloog om
Volgende week zaterdag ben ik er weer,
 voor nog een Supergoof Trunkshow,


en in het nieuwe jaar,
prikken we wat workshopdagen voor Broderie Perse & Ramen Lappen.


Kortom,


mijn week was geweldig.
Nu even kijken hoe het met Manlief & Gootje is gegaan.
;o)

Heb jij ook zin in een Workshop van deze Goof?
Kijk dan in het lijstje aan de rechterkant van dit blog.

Fijne avond allemaal,
en



17 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Wat een leuk verslag! Mooie werken en blije gezichten!
Nog lekker nagenieten!
Fijne zondag,groetjes, Ria.

Bernadette van gils zei

Oh wat heb je een rukte, maar zo te lezen gezellige dagen gehad.
Mooie kransen laat je ons zien. Daar gaan he vingers van jeuken om ook zoiets te gaan maken, maar nee nu even niet. Misschien volgend jaar als alles hier weer "normaal" is.
Fijn weekend en geniet er lekker van samen met manlief en Margootje.
Groetjes
Bernadette

Bernadette van gils zei

Rukte moet drukke zijn. Telefoon heeft soms eigen wil sorry

Meredith zei

Congratulations! You have so many great quilts for a trunk show.

Marianne Gooren zei

Wat een heerlijk verhaal weer Ingrid! Ik denk dat ik ook maar eens aan t BeePeeen moet😉 Mooi hè, quiltstudio t Gooi... Wat een zalige winkel voor quiltsters!! Ik was er afgelopen zomer met mijn twee quiltvriendinnetjes. Hun koffie is ook heerlijk, heb je die geproefd?

Else zei

Zo bezig bijtje wat een drukke heerlijke week heb jij achter de rug! Genieten van wat er voorbij komt hier. Heel gezellig weekend met dh en tot volgende week 😊

Annelein zei

Nu maar lekker met de voetjes omhoog in je eigenste stoel lekker werken aan een quiltje met manlief en gootje lekker in de buurt... Fijn weekend....*Ü*...

Ineke Original zei

Jippie!!!! En volgende week.....ben IK erbij!

Rita zei

Wat een mooie kransen zijn er gemaakt. En wat een leuk verslag.

Phyllis zei

Oh ja, Dorry, daar moet ik ook weer eens gaan kijken en Quilt Studio het Gooi was ik van de zomer voor het eerst, zo'n mooie, lichte, ruime winkel en zo'n vriendelijke ontvangst. Prachtige kransen allemaal.

Villa Zeezicht zei

Wow, wat een volle en geweldig leuke week heb je gehad! Nu maar lekker bijkomen, relaxen en Gootje knuffelen ;o)

marijna zei

Wat een enthousiaste verhalen weer. Maar wat ben je super druk op het moment. Fijn dat er zoveel mensen jou als juffie willen hebben. Dat kan ik me wel voorstellen hoor, je bent en blijft een stimulerend persoon. Volgens mij ben je al aardig opweg om een BNer te worden. Erg leuk! Sucees met al je leuke workshops. Groetjes...

Lida zei

Weet niet wie er meer geniet, jij, de cursisten of wij je volgers! Bedankt voor je foto's en je enthousiasme! Groetjes
Lida

LuAnn zei

It looks like a fun get together. Everyone's broderie perse is beautiful. Wish I could be there to sew with you ladies and see your quilts in person.

Floor zei

Wat een druk maar leuk programma heb jij Ingrid!
Die kransen..... kan bijna niet kiezen welke ik de mooiste vind. Zo leuk al die verschillen!
Mooi quiltwinkel is dat, zo ruim en groot en zo te zien prachtige stoffen.
Groetjes,
Floor

Frederika zei

Je hebt nog genoeg in de agenda de komen de maanden. Geweldig dat de belangstelling zo groot is

Unknown zei

Wat een gezellige weergave van alle workshops, geweldig leuke en mooie voorbeelden. Het moet een trots gevoel geven dat vele zo graag jouw kennis willen aannemen en het ook willen leren.

Knappe Ingrid!!!