maandag 7 november 2016

"En op maandag,..."


Na 3 gezellige dagen in Groningen,
op de Quilttentoonstelling in 't Vinkhuys,
(waar tussen 2 haakjes een record aantal bezoekers is gehaald),
is het een gewone maandag,
 thuis.


Nou Goooooooooooof????
meen je dat nou echt,
gewoon?


Nee je hebt gelijk,
het is niet gewoon om weer te verhuizen,
en dat inpakken komt me ook de neus uit,
maar straks wonen we zo fijn.



Moet wel heel goed opletten dat alles voor de workshops niet ingepakt wordt,
want,
woensdag is het eindelijk FOEP -dag bij Atelier Hartendief,
vrijdag bij de Sampler,
en zaterdag bij Vlijtig Liesje.
:o)


Als iemand me kwijt is,
deze Goof doet verwoede pogingen,
 om haar hele handwerkkamertje in verhuisdozen te laten verdwijnen.

Waar is die Mary Poppinstas als je haar nodig hebt,... 

Fijne maandag allemaal,
en

20 opmerkingen:

Marguerite zei

Zou denken dat je inmiddels wel ervaring zou hebben met inpakken.

Annelies zei

Heel veel sterkte toegewenst !

erika zei

Veel sterkte ( en toch ook een beetje plezier!! )met de verhuizing.
Laat maar snel een paar plaatjes van je nieuwe huis zien.

Bernadette van gils zei

Veel sterkte met inpakken en heeeeel veeeel plezier bij de Foep workshops. Ben zo benieuwd wat anderen vinden van deze prachtige quilt die ik al heb mogen bezichtigen.
En ik ben reuzebenieuwd eigenlijk hoe het met Kleine Muis is. Is hij ook blij dat jullie groter gaan wonen?
Fijne week
Groetjes
Bernadette

Quilting Moesje zei

Veel voĆ²rgeniet huis pret en succes met pakken en het verhuizen
zelf !

Marjolein den Boer zei

Veel succes met inpakken en goed labelen :-D

Vlijtige Handjes zei

Veel succes en quiltspullen met rode strikken!

Rita zei

Succes met het inpakken

BezigeBijMirjam zei

Succes met de workshops, maar dat zal wel lukken. En ook succes met WEER inpakken! Ik ben thuis niet intern aan het verhuizen, maar wel steeds kasten leeghalen, van zijn plaats, schoonmaken en weer vullen, maar ook allemaal voor het eindelijke doel, gewitte plafonds, nieuw behang waar nodig en over de hele slaap verdieping ligt er dan tzt ook nieuw laminaat. Stapje voor stapje vorderen we. Fijne week!

Granny's house zei

Moet er niet aan denken, maar toen ik zo jong was als jij, draaide ik mijn hand er ook niet voor om en straks woon je mooi.

Annelein zei

Ik ben helemaal geen kei in dit soort dingen...;). Denken hoe het straks zal zijn... dat helpt vast. En dat van een recordaantal bezoekers? Hoe zou dat toch komen. Ere wie ere toekomt....SMAK.

betty prins zei

Sterkte met de zoveelste verhuizing, gelukkig wordt het er alleen maar beter op!!


Anoniem zei

Veel succes weer met het inpakken en ook veel succes met de workshop van Foep. Wat zullen jij en de cursisten hiervan genieten. groetjes Wilma

marion anderson zei

knap hoor van je....enne tussendoor genieten he ? want dan doe ik ook van jou...liefs xxxx

OmaSannie zei

`Denk aan jullie! Liefs mij

Radka zei

I love your fabric stash :-)
xx

Hennie zei

Succes met inpakken, het voordeel is dat je al je mooie lapjes weer eens door je handen kan laten gaan ! !

Marijke zei

Ben benieuwd waar je weer een fijn plekje gaat creƫren! Volgens mij word je wel handig met inpakken en heel veel voorpret voor wat komen gaat!
Lieve groetjes van Marijke

Summer zei

Such pretty fabrics ♥

mams logboek zei

het idee dat het straks fijner wonen word , zal de moed er wel inhouden (hoop ik toch ;-)...) maak maar snel een gezellig nestje in de nieuwe woonst!!! succes met de verhuis . groetjes Gerd