woensdag 9 november 2016

"FOEP en 't Vogelhoedje"


FOEP.
Zo lang naar uitgekeken,...
en hier 'istie' dan,...

De quilt van het Poezenbeest FOEP.
Een uniek SUPERGOOF ontwerp.

Omdat ik de afgelopen maanden zoveel mailtjes heb ontvangen,
van Lieve Schatten die door allerlei omstandigheden,
nevernooitniet in staat zijn de FOEP workshops te volgen,...
is,...
het patroon van FOEP vanaf nu te bestellen bij Coriene (klik)
(ook in het Engels en verzending wereldwijd).

LET OP:
Voor alle deelnemers aan de FOEP workshop.
Het patroon zit al bij de workshop inbegrepen,
en krijg je op die dag van mij.

Dus NIET van tevoren kopen,
tenzij je er natuurlijk 2 of meer wilt hebben,...
;o)

Fijne avond,
en




21 opmerkingen:

Elizabeth zei

HELEMAAL GEWELDIG !!!!!!!!!

Quiltlia zei

Wat leuk Ingrid, wat ben ik blij dat ik 30 November de workshop kom volgen.
Groetjes Lia

Joke zei

Wat is hij leuk en wat een verrassing dat we hem nu al kunnen zien!!! Zaterdag heerlijk mee aan de slag bij Hanneke Kwakkenbos zin in!!! Tot zaterdag xx

KijkDaarIs zei

OOHHH het is zo'n snoeppie !!!!!..;0))

OmaSannie zei

Eindelijk....xx Was het leuk vandaag?

Sunny zei

Wat fijn om het patroon te zien! Nog 2 nachtjes slapen en dan naar de Sampler in Haarlem om het patroon in ontvangst te nemen en met gelijkgestemden heerlijk met de quilt te beginnen. Dochter verwacht 2 babyboys begin volgend jaar. Gelukkig starten ze in 2 wiegjes waarvoor de quiltjes bijna af zijn. Maar daarna 2 ledikant foepdekjes natuurlijk!��

Unknown zei

Nog leuker dan ik verwachtte. Ik kijk uit naar de workshop!!

Annelies zei

Heel erg leuk !

Unknown zei

wat een lieve quilt !!! een hele grote proficiat Ingrid
groetjes uit la douce France

Rita zei

Hij is supermooi. Wordt een feestje 17 december om daar aan te mogen werken

marion anderson zei

finally...!!!!

Anoniem zei

Ik heb het patroon meteen besteld. Zie er naar uit.

Anny zei

Oh, wat leuk! In Naaldwijk was ik net te laat voor de workshop. Waar is m'n pinkaart?

Bernadette van gils zei

Wat is ie leuk he. Ik had het voorrecht hem/haar vorig jaar al te mogen bewonderen. Geweldig dat ie nu wereldwijd bekend wordt.
Veel succes Ingrid met al de Foep workshops en voor de deelnemers veel plezier
Groetjes
Bernadette

BezigeBijMirjam zei

Zo leuk ook weer deze Foep! Veel plezier en succes ermee.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Je snapt het natuurlijk al wel he? Kleinkinderen en poezen, dus deze is te leuk om te maken. Wat een enige quilt!!
Ik heb hem besteld hoor........

Villa Zeezicht zei

Gefeliciteerd!!! Hij ziet er zoooooo lief en geweldig uit..!! Complimenten!!!!

Phyllis zei

Wat super, ziet er zo lief en gezellig uit!

Sparky zei

this just fills me with complete delight...what a lovely new quilt you have created

Ineke zei

Wat een enige quilt, ik heb het patroon ook. Zin om er aan te beginnen, maar nog geen tijd.........Mijn kleinkinderen zijn er al te groot voor. Maar misschien ooit een achterkleinkind.....??

Mhalmavanwees zei

Wat lijkt dat mij een hele mooie quilt Ingrid. Ik ben vreselijk nieuwsgierig. Wauw, helemaal jou.
Een hele fijne dag Ingrid en ik hoop gauw weer te komen. Lieve groet, Maud.