maandag 26 februari 2018

"FOEP & CO Verwendag"


Op zaterdag vierden we de Verwendag,...
En een verwendag,
 dat was het.
Onder de glazen stolp deze keer,
een heerlijke slagroomtaart van Bakker Breet.



Buiten een echt winterzonnetje,
heel koud,
staksmindermuggenjippie,
en,
 een intens blauwe lucht.


We werden verwend met prachtige quilts.
Foep,
werd meegebracht uit alle windstreken.
Zo LEUK allemaal.


Grietje en Brigitta hielden Foep al een tijdje omhoog,
mijn fototoestel kan zo traaaaaaag zijn,...
;o)


Genieten!!!!
Zo mooi!!!
Lieve Frisse kleuren!


En nog een Foep,
een wonderschoon plaatje van Bernadette.

Foep kwam ook ter sprake,
vanwege het lieve filmpje dat Corrie in de Facebookgroep had gezet.
Haar schat van een kleindochter kreeg haar eigen Foep,
en dat ontroerde deze Goof enorm.
Zag een droom uitkomen,...

Oma wil jij voorlezen van Foep? Ja Schattebout, pak jij dan jouw Foepquilt,....
xx


Beertje van Petra,
met vingerhoedjesquiltje was ook van de partij.
Lief hè,...


En de hartjes van Bernadette.
:o)

Het was een speciale dag,
met ontroerende verhalen,
met allemaal,


Lieve, soms ondeugende, Schatten.
:o)

Wil jij ook een keer



Laat het me dan even weten,
alle info vind je hierboven.

Fijne dag,
en,

10 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Het was een fantastische verwendag. Dank je wel Ingrid, Hans en Margootje
Ik zit nu nog na te genieten.
En alle andere dames die aanwezig waren bvedankt voor de leuke,ontroerende en lieve verhaaltjes die deze dag langskwamen.
Groetjes
Bernadette

P.s. de taart was heerlijk 😀😀

Marguerite zei

Hoorde vrijdag dat Grietje en Brigitta zaterdag zich door/bij jou zouden laten verwennen. Aan de foto's te zien is dat goed gelukt.
Ziet er heel gezellig uit allemaal...

Annelies zei

Dat ziet er weer heel gezellig uit ! Mooie quilts !

Grietje vanKempen zei

Het is maandag......twee dagen na mijn Foep-verwendag bij Goof op zolder. En nog steeds zit deze dag in mn hoofd.
Lieve lieve Ingrid, dank je wel voor deze dag. Wat voelt het toch altijd goed om bij jou te zijn. En nu op die heerlijke zolder....vol van de mooiste schatten, met een sfeer, zó warm....zó warm.
Ik dacht dat mn hart nu gerust zou zijn. Ik ben er nu immers geweest? Maar ik weet zéker, als er weer een gelegenheid komt om naar jou te komen, dan gaat dat opnieuw gebeuren.
Dank ook aan echtgenoot Hans, die voor oogstrelende en zo heerlijke lekkernijen heeft gezorgd, en de groetjes aan de andere dames van de groep van deze dag. Een dag met een gouden rand!! ♡♡♡♡♡

OmaSannie zei

Wat een gezelligheid weer en wat een mooie quilts😍 liefs mij xxx

OmaSannie zei

Liefs mij xxx

corrie zei

O wat is er toch veel moois ieder keer gezien zo gezellig😍
Bij de verwen dagjes hoop toch gauw ook zo dagje bij je door te brengen
Knuff van mij xxx

marion anderson zei

wat een mooie woorden met heel veel liefde geschreven...xxx

marion anderson zei

wat een lief blogje en wat een mooie quilts en ja zo,n verwendagje !!! liefs mariontje..xxx

Annelein zei

Jij met de Broderie Perse... wat een mooie foto!!!