dinsdag 22 mei 2018

"De postduif is onderweg"


Het is er weer DE TIJD voor,...
De Margootje postduif is vandaag vertrokken met haar pakjes.
Deel 9 alweer van de quilt,

"Plaatjes & Praatjes van Margootje".

Eigenlijk een 'fotoboek',
 uit het leven van een teckeltje.
:o)


In blok 25 zie je Margootje die dol op Zomerkoninkjes is,...
Hier had je al eerder wat van gezien,...
;o)

En blok 26?


Dat was nog een geheimpje.


Maar nu niet meer.
Margootje blaast en blaast,
en ondertussen?


 Doet ze meteen 'n wens,...
Een hartenwens.

En blok 27?
Dat is het blok van de Lapjesslak.
Die hadden jullie ook al gezien,
maar toch is er een grappige verrassing,...



Ik moet er zelf ook om lachen.
Er wordt vaak gezegd,
Goof wat heb je toch een fantasie.
En ja,
dat klopt.
Altijd al gehad,
en ik ben er in deze wereld als een kind zo blij mee.


Fijne dinsdag allemaal,
en,

9 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Goedemorgen. Wat zijn ze weer leuk.
En gelukkig voor ons dat jij zoveel leuke fantasie hebt.
De postduif heeft het er maar druk mee ����
Groetjes
Bernadette

marion zei

wat een prachtige quilt wordt het...echt een vertel ene verhaaltje erbij quilt

Lida zei

Leuke blokken! Groetjes
Lida

marion anderson zei

oooh die aardbeitjes en dat paardenbloempje...pppffftttt.....en dat huisje op haar hoofd, geweldig en blijf vooral zo doorgaan met je fantasie..liefs xxx

Floor zei

Niets zo fijn als volwassen zijn met veel fantasie, lekker zo lang mogelijk kind blijven, dat is ook helemaal mijn ding :-)
Heerlijke blokken weer van Margootje. Met haar eigen huisje lijkt ze net een echte slak.
Paardenbloemen blazen heb ik deze week ook gedaan :-0

Annemieke zei

Wat een grappige blokken! Die met de aardbeien vind ik zo gaaf. Altijd al een aardbeien en teckel liefhebber geweest vandaar denk ik. En ook dat de aardbeien niet zo strak op een rijtje liggen: top!
Leuk met de slak en leuk randje;)
Groetjes
Annemieke

BezigeBijMirjam zei

Leuk zijn ze weer Ingrid, vooral die aardbeitjes van allemaal verschillende stipstofjes!🤗

Brouwertjes quilts en meer zei

Ik vindt die met de aardbeitjes zoooo schattig 😍

Evelyne zei

Wat weer een leuke blokken! ik vind die met die slak zoooo grappig! Margootje met dat huisje op haar koppie! Ik moest er gewoon zo van lachen!


Ik moet helaas nog even wachten, voordat ik eraan kan gaan beginnen.

Lieve groetjes,
Eef