vrijdag 18 mei 2018

"Even een,... fotomomentje,..."


Even voor een fotomomentje,
een stapel broderie perse voorproefjes en hartjes,
van de zolder mee naar beneden nemen,
en daar uitpakken,...


Het voelt als een cadeautje,
al die schattige hartjes.


Hartjes,
 gemaakt van lapjes uit quiltwinkels,
uit kleding,


en,
 hartjes van lapjes van vriendinnetjes.


Hartelapjes,
;o)

Die enorme hartjessliert,
mag straks ooit,
aan de rechterkant van de Broderie Perse Voorproefjes komen.


Ik heb geprobeerd,
er een mooie foto van te maken,
maar dat bleek moeilijk te zijn.
Heb meer dan 60 foto's gemaakt,
en,


 er kwamen maar een paar foto's door de strenge Goofse selectie,...
Het fotomoment duurde wat langer daardoor.

Misschien,
als die hartjes zo meteen ooit,
aan de Broderie Perse Voorproefjes quilt zitten,


dat ik de fotolocatie verplaats naar het bordes van de overbuurman,...
Daar zien we 't pas getrouwde bruidspaar,
altijd lief stralen voor hun fotomoment.


Maar voor nu,
gewoon zo,
en ook dat,
is genieten.

Fijne dag allemaal,
graag tot de volgende keer,
en zoals altijd,


14 opmerkingen:

Nelleke zei

Wat een liefde en aandacht is hierin verwerkt. Bijzonder.

Anoniem zei

Wat wordt dit een mooie en lieve quilt en wat wordt hij groot! Ik besef nu ook ineens dat quilten ook geduld kweken is. Ik geloof dat jij dat wel hebt bij het quilten. ;-)

Bernadette van gils zei

Wat een grote quilt wordt dit. Dat wordt straks midden op straat leggen en vanuit je raam foto's maken 😁😁😁
Prachtig
Groetjes
Bernadette

OmaSannie zei

Echt, zo enorm gaaf!!!!!!!!!!!!!! Liefs mij xxxx

marion anderson zei

wat een goed idee van je om je lieve quilt te fotograferen bij de buurman....liefs xx

Annelies zei

Heel erg mooi !!

erika zei

Misschien mag hij wel een poosje in het museum aan de overkant tentoongesteld worden! Hij is er mooi genoeg voor .....

wilma oud zei

M*O*O*I* Groetjes Wilma

Wilma Kuin zei

M*O*O*I

Floor zei

Altijd moeilijk om een goede foto van een quilt te maken, vooral als ie zo groot is als die van jou.
Ik heb eens de quilt buiten op de grond gelegd (geen wind) en toen vanuit het raam het toestel naar beneden richten (niet uit het raam vallen), dat ging prima.
Steeds als ik "de kast" op een foto voorbij zie komen ben ik weer verliefd.... wat zou ik graag al die laatjes even openmaken om te kijken.... want ik ben zo nieuwgierig....

Mrs. Sutherland zei

Wat een mooie, grote joekel is het aan het worden, maar het resultaat mag er zijn: een echte lieverd! Groet van Mar

Annelein zei

Wat is het toch een plaatje... Maar ik geniet ook zo van haar hoor... Een echt Goofse Quilt... smak...

Lieve groet,
Willeke

Jocelyn zei

So beautiful!!

Conny's-blog zei

Al die hartjes en zo klein. Word echt zo'n mooie quilt zeg.................liefs.conny